Musen85 skriver:
Hej :-)
Jeg er ny herinde, og søger faktisk bare nogen at snakke med om alt det her ægsortering og hvordan det foregår. :-)
Jeg fik i 2007, konstateret en sygdom der hedder Wiscott Aldrich Syndrome, som så har fået os til at vælge ægsortering, for at undgå at give denne sygdom videre til vores børn (når vi når dertil) :-(
Hvor lang tid ventede i på at de gik i gang med behandlingen?
Hejsa
Jeg er i præcis samme situation som dig. Jeg har arvet genet der i min familie giver cystenyre, og derfor har min kæreste og jeg valgt at sige ja tak til ægsortering. Vi venter dog med at gå i gang til foråret 2012, da min kæreste lige skal være færdig med sin cand.it.
Dog kan vi pga. det latterlige nye lovforslag være nød til at vente endnu længere, hvis vi ikke har sparet 25.000-30.000 op til den tid.
Dejligt at der endelig er en til på baby.dk i samme situation som mig, vi er en meget lille art herinde:-) Jeg oprettede mig herinde for at finde andre i samme båd, som man kunne sparre med, da jeg synes der er SÅ mange spørgsmål der går igennem hovedet i forbindelse med ægsortering og ICSI behandling, samt det at have en arvelig sygdom.
Så skriv endelig en privat besked hvis du har lyst:-)
Anmeld