Hvilken slags rugbrød får jeres små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. november 2010

patella

Bastian er 11 måneder og har indtil nu kun fået bondebrød som rugbrød med alverdens forskellige pålæg på. Men jeg er lidt nervøs for om det er godt nok. Jeg gir ham det naturligvis fordi det er nemt og tygge, men også fordi jeg på et tidspunkt hørte at deres maver ikke kan fordøje alt for mange fibre endnu...

Så jeg er naturligvis nysgerrig efter hvilken slags rugbrød I gir jeres små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

serinasmor

serina får herhjemme kun bondebrød .. men vi var for en måneds tid siden på weekend hos min mor .. og hun havde købt helt alm rugbrød(dog uden kerner ) og det gik helt fint

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

patella skriver:

Bastian er 11 måneder og har indtil nu kun fået bondebrød som rugbrød med alverdens forskellige pålæg på. Men jeg er lidt nervøs for om det er godt nok. Jeg gir ham det naturligvis fordi det er nemt og tygge, men også fordi jeg på et tidspunkt hørte at deres maver ikke kan fordøje alt for mange fibre endnu...

Liva på 7 mdr for sønderjyskrugbrød fra bageren

Anmeld

5. november 2010

LRJ

Julie er 7 mdr og har fået schwartz brot uden kerner siden hun var 6 mdr

Anmeld

5. november 2010

Mor til Frederic og Freya

patella skriver:

Frederic har altid fået grovbrød, han var langt over 1 år før end han smagte hvid brød.

Han får brød der er bagt enten hjemme eller fra bager. Han kan ikke tåle de tilsætningsstoffer der er i kohberg's produkter.

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Sønderjysk rugbrød fra vores gode bager Lagkagehuset...

Majbritt

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

twinboys skriver:

Sønderjysk rugbrød fra vores gode bager Lagkagehuset...

Majbritt

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Jeps... altså de små pus i dagplejen eller spiser vi andre gulerodsrugbrød også fra Lagkagehuset...

Anmeld

5. november 2010

Diana...

Da han var mindre fik han alm rugbrød uden kerner nu spiser han hvad der bliver serveret med eller uden kerner. han er 21 måneder nu. 

Anmeld

5. november 2010

SaNiNa

Nicklas får mest mørkt rugbrød som vi selv bager. men hvis vi ikke har noget uden kerne så får han med kerner han er 17 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.