sukker i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2010

henh01

Hej

Har 2 gange på denne uge haft sukker i urinen, men min glukosebelastningstest i mandags vidste ingen sukkersyge. Hvorfor dælen er der så udslag af sukker i mit tis???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

twinboys

henh01 skriver:

Hej

Har 2 gange på denne uge haft sukker i urinen, men min glukosebelastningstest i mandags vidste ingen sukkersyge. Hvorfor dælen er der så udslag af sukker i mit tis???

Godt spørgsmål... hvad siger lægen til det...

Majbritt

Anmeld

5. november 2010

Maja88

jeg har de gange jeg har haft blærebetændelse haft sukker i urinen.. er faktisk ikke i tvivl når jeg har blærebetændelse- så dufter det jo som en hel slikbutik...

Anmeld

5. november 2010

henh01

twinboys skriver:

Godt spørgsmål... hvad siger lægen til det...

Majbritt

Det var på sygehuset i dag og JM sagde hun ville sende den til dyrkning fordi der også var tegn på hvide blodlegemer.. Fik ikke rigtig spurgt fordi jeg var så lettet over at lillemanden havde vendt sig selv.

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Maja88 skriver:

jeg har de gange jeg har haft blærebetændelse haft sukker i urinen.. er faktisk ikke i tvivl når jeg har blærebetændelse- så dufter det jo som en hel slikbutik...

Smiler hvor er du søøøøøøøøøøøøøøøøøøød så søøøøøøøøød som slik... Majbritt

Anmeld

5. november 2010

twinboys

henh01 skriver:

Det var på sygehuset i dag og JM sagde hun ville sende den til dyrkning fordi der også var tegn på hvide blodlegemer.. Fik ikke rigtig spurgt fordi jeg var så lettet over at lillemanden havde vendt sig selv.

Smiler hvor er du sød... Dejligt at han har vendt sig... Hvor langt henne er du nu søde

Anmeld

5. november 2010

henh01

Maja88 skriver:

Så er det nok fordi jeg har det, der var nemlig spor af hvide blodlegemer i prøven også.. JM ville sende den til dyrkning og så får jeg vel svar mandag, går jeg ud fra..

Ved du om det er et problem for igangsættelse hvis man er på pensilin? -skal nemligf sættes i gang tirsdag hvis lillemanden ikke drejer sig igen.

Anmeld

5. november 2010

Maja88

twinboys skriver:

Smiler hvor er du søøøøøøøøøøøøøøøøøøød så søøøøøøøøød som slik... Majbritt

hehe tak Majbritt

Anmeld

5. november 2010

twinboys

Maja88 skriver:

hehe tak Majbritt

Synes den var så sød en hel slikbutik

Anmeld

5. november 2010

henh01

twinboys skriver:

Smiler hvor er du sød... Dejligt at han har vendt sig... Hvor langt henne er du nu søde

37+6 - har tid til igangsættelse på tirsdag fordi han i 35+4 blev skønnet til 4 kg. Er spændt på hvor stor han er når han kommer ud. haha Problemet er at han ikke ligger fast og åbenbart pga for meget fostervand har rig mulighed for at holde cirkus i min mave og jeg tør dermed ikke håbe for meget på at han ligger som han skal på tirsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.