blærebetændelse eller hva?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2008

SaNiNa

Har tilladt mig at ringe til en anden læge "min egen er jo på ferie" for jeg kan ikke side her hjemme og have så ondt uden der er en læge som har set på mig...

Er det for frækt det jeg gør eller?
skal være der om 10 min

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

tasha33

nej det syntes jeg er helt iorden, det ville jeg også have gjort:D

Anmeld

12. august 2008

Stumpen

Nej det synes jeg ikke der er frækt gjort.. Jeg er dog ikke sikke rpå at jeg selv var kommet på den ide, for man bliver sku så naiv når de læger siger noget ;) Så jeg havde nok troet på ham og pylret videre derhjemme..
(H) Anja..

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

nu har jeg været hos den nye læge han vil gerne have min scannet for han tror måske jeg kan have noget betændelse i æggestokket eller æggeledere... han var gik hlt i chok da jeg fortalt om det andet lægehus... så nu venter jeg på at hører om jeg bliver scannet i eftermiddag eller i morgen...

har fået nogle giga piller mod smerter ind til de har fundet ud af hvad det er....
det kunne måske hænge sammen med da jeg tabte barnet sidste....

så nu venter jeg bare på den søde læge ringer

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

Stumpen skriver:

Nej det synes jeg ikke der er frækt gjort.. Jeg er dog ikke sikke rpå at jeg selv var kommet på den ide, for man bliver sku så naiv når de læger siger noget ;) Så jeg havde nok troet på ham og pylret videre derhjemme..
(H) Anja..

jeg er bare en piv skid når det glæder smerter og de her smerter er så onde at jeg helst vil ligge ned...

Anmeld

12. august 2008

Stumpen

Tro mig jeg er også en pivskid på det område..

Men jeg er dybt rystet... Synes nogengange de praktiserende læger er for hurtige til at få patienterne ud af døren igen.. Har selv følt mig til grin nogen gange når jeg har været oppe i vores lægehus...

Håber at piller hjælper og at du kan komme til en scanning i dag..
God bedring..
(H) Anja..

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

ja var osse helt paf i går... og kæresten var mundlam og han spøger jo så om der ikke lige var en læge som skulle se på det... men nej nej følge virkelig at jeg ikke var velkommen og at de bare skulle have mig på under 10 sek...

ville rigtig gerne have været ved min egen lægen for han er bare så god...

skiftede selv læge for nogle år siden da de bare blev ved med at give min piller mod blædrebetændels selvom der igen baktusser var...

min nye læge har hele min kærestens familie og fik osse kun han fordi min kæreste er hos han, de tager ikke flere patienter ind... så jeg var heldig...

Anmeld

12. august 2008

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Mini Mouse skriver:

Doktor Doolittle skriver:

Det lyder som nyrebækkenbetændelse. Har du feber? Jeg synes du skal tage til vagtlægen nu og blive undersøgt igen, hvis der intet er i urinen må de sende dig på hospitalet til en scanning. Du skal ikke gå og have så ondt plus tisse blod uden noget bliver gjort!
(H) og god bedring fra Tina

må jeg spøger om hvad nyrebækkenbetændelse kan komme af?

Sanne

Vi var indlagt med Mathilde da hun var 2 mdr. pga det.. Det er noget pigebørn ofte får pga. bakterier fra afførring, der smutter op gennem urinrøret.. Om voksne får det er af sammen grund eller der er flere muligheder for at få det ved jeg ikke.. Prøv at goggle på det..
God bedring..
(H)

Tak fordi du har svaret for mig, jeg er ikke så hurtig på tasterne for tiden ;)
(H) Tina

Anmeld

12. august 2008

charlottekri

der er altså bare nogle læger der burde få frataget deres "ret til at praktisere" (mangel på det rigtige ord)!! min svigermor havde en af slagsen... hun døjede med for højt blodtryk, og det eneste lægen gjorde ved det var at sige at hun skulle holde sig fra stærk lakrids... >(>( hun gik med ondt i brystet i 3 mdr uden at der blev gjort noget ved det, men en aften blev det for meget for hende, så hun ringede efter lægen og han ville kun give hende noget morfin... næste morgen døde hun på køkkengulvet efter at min mand havde forsøgt at give hende førstehjælp:'(:'( han mistede ikke retten til at praktisere selvom han i mine øjne burde...

Anmeld

13. august 2008

SaNiNa

hej hej søde tøzer...

Var så heldig at jeg kom til scanning i går... nyrer funker fint adskiller det der skal adskilles men de snakkede om det lignede at der var lnoget betændelse ved æggelederen...

Snakkede så med en læge som på ingen måder kunne snakke dansk så man kunne forstå hende så jeg spurgte jo sygeplejersken som var ved siden af men hun kunne så heller ikke forstå hende FEDT HVAD GØR MAN SÅ???

Blev sku så sur man kan da ikke have en ansat som ikke kan tale dank så man kan forstå hende... vi er vel stadig lille DK er vi ikke?

nå men jeg sagde at de skulle sende det hele til lægen jeg ringede til i går for her kom vi jo ikke videre når man ikke kan forstå hinanden.

skulle så med og have taget blodprøver og det gik rigtig fint ind til om aften hvor de ringer der fra med svar på prøverne "hehe" ja gæt en gang der ringer en som igen ikke kan tale forstålig dansk...

Hvad sker der for OUH taler man ikke dank derude mere?

Nå men har så lige haft ringet til den læge som jeg var hos i går og de hvade selvfølgelig ikke sendt det til ham nu, men han varså sød at han ville gøre alt for at få fat på papirene hurtigst mulig :)

det blev lidt længere end det skulle... UPS

Sanne - så er så sur i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.