blærebetændelse eller hva?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.637 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. august 2008

SaNiNa

Fik i nat rigtig ondt i mit underliv og op omkring lysken og hen i lænden.

ringede til lægevagten da jeg hvade rigtig mange smerter kunne ikke tisse af bare smerte... fik beskeden af vagtlægen "ring til din egen læge i morgen" iih tak jeg har sku møg ondt...

min egen læge har ferie lukkede så jeg skulle hent til en anden... hvor jeg skulle komme med en urinprøv det gjorde jeg så og damen bag bordet spøger og jeg kan vente det den er bæevet dyrket eller om ejg har for ondt... sige som det er at jeg har møg ondt og ikke kan tisser (i løbet af morgen er der kommet blod i urinen osse) så jeg søger om de ikke kan stize den så jeg kan få hurtig svar det gør de så og der er ingen bakterier... og får så af vide at jeg kan ringe til dem i morgen...

blev så paf over der ikke lige var en læge som skulle ind i sagen når jeg har så ondt...

er det normalt? min egen lægen gør altid et eller andet når jeg har "blærebetændelse" men de her smerter er ikke helt de sammen... har mest ondt i lysken og lænden...

ååh håber der en nogle som har lidt forstand på det her... har spist smerte stillende hele dagen og drukket 4 L vand for at blive renset igennem....

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Doktor Doolittle

Det lyder som nyrebækkenbetændelse. Har du feber? Jeg synes du skal tage til vagtlægen nu og blive undersøgt igen, hvis der intet er i urinen må de sende dig på hospitalet til en scanning. Du skal ikke gå og have så ondt plus tisse blod uden noget bliver gjort!
(H) og god bedring fra Tina

Anmeld

11. august 2008

MorCamilla

Jeg ved meget ldigom det. Men vil lige ønske dig rigtig god bedring, jeg håber at du kommer til vagtlægen og fåe et svar på hvad det er, for det må bestemt ikke være rart for dig...
Rigtig god bedring...

Knus fra Camilla.

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

har været vedvaftlægen oghan ville kun stixe en urin selv om jeg sagde at det hvade den anden læge gjort...

har lige ringet til den anden læge for at hører om der vr noget i...
der var lidt men ikke nogte de normalt ville gøre ved men da jegnu harså ondt ville de sende noget mod blærebetændelse på apotket... tror heller ikke selv mere at det er blæreetændelse sånu holder jeg bare dynen og tager til vagtlægen i aften igen...

er så ked af at de ikke lige vil tjekke mig når jeg nu har så mange smerter

tak for jeres omtanke

Anmeld

12. august 2008

miver

Hvor er det syndt for dig har desværre ikke nogle råd ville bare ønske dig god bedring
(H) mie

Anmeld

12. august 2008

charlottekri

hvor må det bare være frustrerende ikke at blive taget alvorligt!! der må da være nogen, der kan se at du har ondt!! god bedring
stort (H) herfra

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

Doktor Doolittle skriver:

Det lyder som nyrebækkenbetændelse. Har du feber? Jeg synes du skal tage til vagtlægen nu og blive undersøgt igen, hvis der intet er i urinen må de sende dig på hospitalet til en scanning. Du skal ikke gå og have så ondt plus tisse blod uden noget bliver gjort!

må jeg spøger om hvad nyrebækkenbetændelse kan komme af?

Sanne

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

charlottekri skriver:

hvor må det bare være frustrerende ikke at blive taget alvorligt!! der må da være nogen, der kan se at du har ondt!! god bedring
stort (H) herfra

Ja det er jeg godt klar over... tror heller ikke jeg er gravide så er jeg da blevet snyd temelig meget...

Anmeld

12. august 2008

Stumpen

Mini Mouse skriver:

Doktor Doolittle skriver:

må jeg spøger om hvad nyrebækkenbetændelse kan komme af?

Sanne

Vi var indlagt med Mathilde da hun var 2 mdr. pga det.. Det er noget pigebørn ofte får pga. bakterier fra afførring, der smutter op gennem urinrøret.. Om voksne får det er af sammen grund eller der er flere muligheder for at få det ved jeg ikke.. Prøv at goggle på det..
God bedring..
(H)

Anmeld

12. august 2008

tasha33

nyrebækkenbetændelse kommer som ofte af træk og hvis der er kommet fremmede baktier op i urinelederene, man har næsten altid ondt oppe ved nyrene og ned til underlivet. jeg havde det meget som barn og har haft det en del gange som voksen. du må have rigtig god bedring og håber at de snart tager sig af det.:)
knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.