tror da nok lige at man sætter pris på sit liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
anetteb skriver:

Er fra kolding i jylland.
- men jo, det hele er meldt til forsikringen. Politiet har også rapport på det. Min forsikring bad bare kun om samtykke til indhentning af oplysninger fra Kolding Sygehus, hvor jeg var inde på skadestuen med min nakke. men nu er det bare sådan at nakken egentlig er stoppet med at brokke sig, men det er min ryg ikke, og den stopper aldrig.  

Så skal du jo til lægen igen med det samme!!!... Ellers kan det jo gå galt. Det skal med i forsikrings rapporten.. Helt sikkert!!... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Anette&Sophia

Zafir skriver:

Så skal du jo til lægen igen med det samme!!!... Ellers kan det jo gå galt. Det skal med i forsikrings rapporten.. Helt sikkert!!... 

skal til min egen læge imorgen, han tager det med min ryg lidt mere seriøst, i modsætning til den anden læge der er i huset. s; men skriver en logbog for dagene efter ulykken skete og sender med samtykke erklæringen, så forsikringen kan se hvordan min hverdag er.

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
anetteb skriver:

skal til min egen læge imorgen, han tager det med min ryg lidt mere seriøst, i modsætning til den anden læge der er i huset. s; men skriver en logbog for dagene efter ulykken skete og sender med samtykke erklæringen, så forsikringen kan se hvordan min hverdag er.

Go idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.