tror da nok lige at man sætter pris på sit liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anette&Sophia

onsdag morgen, var jeg med i et trafikuheld sammen med min kammerat da en polsk lastbil pludselig kørte ud for ubetinget vigepligt. vi havde heldigvis begge sæle på, men min kammerat kunne lige så godt ha knaldet hovedet op i dørstolpen. 

Efter sådan en oplevelse sætter man virkelig pris på at man lever. 

& som min bedste veninde altid sagde; "what doesn´t kill me, makes me stronger" - jeps. næste gang en lastbil chauffør vælger at køre ud foran os, som kørte i en sød lille opel corsa, ja så vælter vi sgu ham! 

spøg til side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Carina1977

anetteb skriver:

onsdag morgen, var jeg med i et trafikuheld sammen med min kammerat da en polsk lastbil pludselig kørte ud for ubetinget vigepligt. vi havde heldigvis begge sæle på, men min kammerat kunne lige så godt ha knaldet hovedet op i dørstolpen. 

& som min bedste veninde altid sagde; "what doesn´t kill me, makes me stronger" - jeps. næste gang en lastbil chauffør vælger at køre ud foran os, som kørte i en sød lille opel corsa, ja så vælter vi sgu ham! 

spøg til side.

Ha godt du har humoren i behold

Men puha en forskrækkelse at få. Jeg tror man skal lade være med at tænke på, hvad der kunne være sket. Selvfølgelig sætter det det hele i et perspektiv. Tror man værdsætter sit liv mere, når man kunne have risikeret at miste det.

Men godt at der ikke skete dig/jer noget

Anmeld

5. november 2010

Anette&Sophia

Carina1977 skriver:

Ha godt du har humoren i behold

Men puha en forskrækkelse at få. Jeg tror man skal lade være med at tænke på, hvad der kunne være sket. Selvfølgelig sætter det det hele i et perspektiv. Tror man værdsætter sit liv mere, når man kunne have risikeret at miste det.

Men godt at der ikke skete dig/jer noget

selv ude på skadestuen, stod jeg og jokede med sygeplejsken selvom jeg følte at min nakke var ved at knække af. 

man skal tage det hele med et smil så længe man kan :-)

men har ikke rigtig hørt mere fra min kammerat som vidst kun har været ved lægen for forsikringens skyld. 

men min ryg er pænt smadret. men har også gigt og to begyndende discusprolapser i forvejen, så der skal ikke meget til.

Anmeld

5. november 2010

LRJ

anetteb skriver:

spøg til side.

Hold da op en forskrækkelse :/ Håber da du har det godt, hvor var det henne af ? min kæreste havde nemlig fået af vide at der var sket en ulykke i onsdag af en bekendt der var vidne til

Anmeld

6. november 2010

petersmor

Lone H. skriver:

Hold da op en forskrækkelse :/ Håber da du har det godt, hvor var det henne af ? min kæreste havde nemlig fået af vide at der var sket en ulykke i onsdag af en bekendt der var vidne til

DEt var mellem Kolding og Vamdrup.... Ved motorvejs tilkørsel "Kolding syd"

Hanne

Anmeld

6. november 2010

Anette&Sophia

tankedahlsvej

Anmeld

6. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

PUHA... Super godt at I klarede den så fint...

Anmeld

8. november 2010

Anette&Sophia

Zafir skriver:

PUHA... Super godt at I klarede den så fint...

er jeg også glad for. 

selvom min ryg godt nok brokker sig lidt, så er lidt bange for om jeg muligvis har fået en discusprolaps

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
anetteb skriver:

er jeg også glad for. 

selvom min ryg godt nok brokker sig lidt, så er lidt bange for om jeg muligvis har fået en discusprolaps

Jeg har telefonnummer på en super god behandler... Hun har klinik i kbh og osdherred, hvsi du er i nærheden!!... Det er vigtigt at få det sat på plads med det samme og ikke lade det sætte sig...

Men ja- naturligvis, kommer man ikke ud af sådan en ulykke uden en eneste skavank... Men I har da fået ordnet det med forsikring osv, selvom han var polak ik?

Anmeld

8. november 2010

Anette&Sophia

Zafir skriver:

Jeg har telefonnummer på en super god behandler... Hun har klinik i kbh og osdherred, hvsi du er i nærheden!!... Det er vigtigt at få det sat på plads med det samme og ikke lade det sætte sig...

Men ja- naturligvis, kommer man ikke ud af sådan en ulykke uden en eneste skavank... Men I har da fået ordnet det med forsikring osv, selvom han var polak ik?

Er fra kolding i jylland.
- men jo, det hele er meldt til forsikringen. Politiet har også rapport på det. Min forsikring bad bare kun om samtykke til indhentning af oplysninger fra Kolding Sygehus, hvor jeg var inde på skadestuen med min nakke. men nu er det bare sådan at nakken egentlig er stoppet med at brokke sig, men det er min ryg ikke, og den stopper aldrig.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.