chelleb skriver:
jeg ønsker ikke og have min nevø i pleje da det er min stor brors søn og vi kan jo blive mega uvenner da vi nok ikke er enig om tingene fx hvor tit oliver skal se familien
Ved du hvad...kan du så ikke bare stille og roligt træde ind og være der endnu mere, når det næste barn kommer?
Det kan jo ligefrem være, at moderen til Oliver vil være lykkelig for at han er rigtigt meget ved dig, og som tiden går, så vil det blive mere og mere fast?
Jeg kan da heller ikke se, at din bror skulle blive sur på dig fordi du træder til og tilbyder at I tager ham, det kan da kun være en ekstra støtte for din bror.
Men ellers så vil jeg mene som de andre, at ja..det kan jo være at I netop kan træde til og "støtte" familien med Oliver, hvis kommunen alligevel kommer ind over.
Nu ved jeg ikke hvor gamle du og din kæreste er, men I virker jo begge to som ansvarsbevidste unge mennesker, og jeg er sikker på, at hvis du over for kommunen melder ud om dine tanker angående Oliver, så vil de være meget lydhøre. Ikke mindst fordi de skal spare rigtigt meget, og man er også ved at erkende at det er bedre at anbringe børn inden for familien i stedet for at fjerne dem helt fra deres oprindelige miljø.
Håber du kan følge mine tanker.

Kærligst
Sussie
Anmeld