er ked af det idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2010

ønskerbaby

siden min nevø blev født 29maj 2009 har han betydet alt for mig har altid sagt ja til at passe ham tænkt ikke over at det var næsten hver weekend og har altid selv købt tøj til ham fordi sys det tøj de sendt med var beskidt...ringet de og sagde de manglet penge til mad og bleer så lånt min kæreste og jeg dem penge for oliver betyder meget for os

jeg har sendt oliver hjem i en flyver dragt fordi de ikke selv købt en jeg har mange ting til oliver hjem ved mig fordi han skal have det godt jeg har købt sele til barnevogn fordi han en dag ca 9 måneder var ved at kravle ud jeg har længe været nervøs for oliver og mener ikke hans forældre har været klar så meget som jeg har hjulpet dem

da oliver begyndt i dagpleje og kun gå fik han sit første par sko af min mor fordi dagpleje moren havde sagt noget til dem men de købt ikke nogen så det gjord min mor

hans mor har længe sagt hun gerne vil have en pige og idag ringet hun så at hun var 20 uger hen og venter en pige

jeg begyndt bare og græde og tænkt hvad så med oliver tænker tit han vil få det bedre hvis han blev fjernet men så mister jeg ham os

ved ikke lige hvad jeg vil med det her men er bare så ked af det og vil lige af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

mortilnoahogmelina

chelleb skriver:

siden min nevø blev født 29maj 2009 har han betydet alt for mig har altid sagt ja til at passe ham tænkt ikke over at det var næsten hver weekend og har altid selv købt tøj til ham fordi sys det tøj de sendt med var beskidt...ringet de og sagde de manglet penge til mad og bleer så lånt min kæreste og jeg dem penge for oliver betyder meget for os

jeg har sendt oliver hjem i en flyver dragt fordi de ikke selv købt en jeg har mange ting til oliver hjem ved mig fordi han skal have det godt jeg har købt sele til barnevogn fordi han en dag ca 9 måneder var ved at kravle ud jeg har længe været nervøs for oliver og mener ikke hans forældre har været klar så meget som jeg har hjulpet dem

da oliver begyndt i dagpleje og kun gå fik han sit første par sko af min mor fordi dagpleje moren havde sagt noget til dem men de købt ikke nogen så det gjord min mor

hans mor har længe sagt hun gerne vil have en pige og idag ringet hun så at hun var 20 uger hen og venter en pige

jeg begyndt bare og græde og tænkt hvad så med oliver tænker tit han vil få det bedre hvis han blev fjernet men så mister jeg ham os

ved ikke lige hvad jeg vil med det her men er bare så ked af det og vil lige af med det

Puha , det var et rørende indlæg , jeg ved desværre ikk lige hvad jeg skal sige . 

men jeg vil ikk bare gå igen uden at have givet dig et ordentligt 

Og så håber jeg der kommer en løsning på det hele . 

Anmeld

5. november 2010

Steph_Laurits

Stort kram fra mig

Anmeld

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Øv for træls!!

Håber heller ikke han bliver glemt, når pigen kommer!!

Anmeld

5. november 2010

ønskerbaby

Pernille08 skriver:

Puha , det var et rørende indlæg , jeg ved desværre ikk lige hvad jeg skal sige . 

men jeg vil ikk bare gå igen uden at have givet dig et ordentligt 

Og så håber jeg der kommer en løsning på det hele . 

mange tak er sku hårdt når man ikke ved hvad man skal gøre

Anmeld

5. november 2010

ønskerbaby

Hende med maven :-) skriver:

Øv for træls!!

Håber heller ikke han bliver glemt, når pigen kommer!!

det er jeg desvær bange for hun sagde allerede da han kom til verden hun havde håbet det var en pige

de har aldrig nogen penge og igår sendt jeg ham en pakke bleer med hjem men idag er hun i bilka og købe pige tøj

Anmeld

5. november 2010

mortilnoahogmelina

chelleb skriver:

mange tak er sku hårdt når man ikke ved hvad man skal gøre

JAaa , det er der slet slet ingen tvivl om at det er .

Anmeld

5. november 2010

Noneother

herfra. ..... Når det så er sagt.

Det er sikkert ikke det du vil høre men: Gå til kommunen med din viden. Det er anonymt, og drengen bliver jo højst sandsynligt ikke fjernet i første omgang. men så er kommunen obs. på at der er et problem, og forældrene kan få sig en advarsel.
Det kan jo være at de opper sig, når de ved at nogen holder øje med dem.

-Og hvis ikke de gør det, og han ender med at blive fjernet, så er der en grund til det. Det er bedre at du evt. mister ham, end at han skal vokse op med et par uansvarlige og ligegyldige forældre.

Anmeld

5. november 2010

ønskerbaby

Noneother skriver:

herfra. ..... Når det så er sagt.

Det er sikkert ikke det du vil høre men: Gå til kommunen med din viden. Det er anonymt, og drengen bliver jo højst sandsynligt ikke fjernet i første omgang. men så er kommunen obs. på at der er et problem, og forældrene kan få sig en advarsel.
Det kan jo være at de opper sig, når de ved at nogen holder øje med dem.

-Og hvis ikke de gør det, og han ender med at blive fjernet, så er der en grund til det. Det er bedre at du evt. mister ham, end at han skal vokse op med et par uansvarlige og ligegyldige forældre.

jeg har tænkt på og faktisk lige skrevet et brev jeg vil sende til kommunen hvis jeg kan tag mig sammen til det

kan bare ikke forstå dagplejen íkke kan se der er noget galt

Anmeld

5. november 2010

Noneother

chelleb skriver:

jeg har tænkt på og faktisk lige skrevet et brev jeg vil sende til kommunen hvis jeg kan tag mig sammen til det

kan bare ikke forstå dagplejen íkke kan se der er noget galt

Jeg mener i hvert fald at du gør det rigtige mht. at sende det brev. Det kan jo osse være at dagplejen har kig på det. -men at vente med at gøre noget, ville sgu være at gøre dem en bjørnetjeneste. Det kommer der intet godt ud af i sidste ende. 
Men man kan håbe at en indberetning gi´r dem den forskrækkelse der skal til.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.