siden min nevø blev født 29maj 2009 har han betydet alt for mig har altid sagt ja til at passe ham tænkt ikke over at det var næsten hver weekend og har altid selv købt tøj til ham fordi sys det tøj de sendt med var beskidt...ringet de og sagde de manglet penge til mad og bleer så lånt min kæreste og jeg dem penge for oliver betyder meget for os
jeg har sendt oliver hjem i en flyver dragt fordi de ikke selv købt en jeg har mange ting til oliver hjem ved mig fordi han skal have det godt jeg har købt sele til barnevogn fordi han en dag ca 9 måneder var ved at kravle ud jeg har længe været nervøs for oliver og mener ikke hans forældre har været klar så meget som jeg har hjulpet dem
da oliver begyndt i dagpleje og kun gå fik han sit første par sko af min mor fordi dagpleje moren havde sagt noget til dem men de købt ikke nogen så det gjord min mor
hans mor har længe sagt hun gerne vil have en pige og idag ringet hun så at hun var 20 uger hen og venter en pige
jeg begyndt bare og græde og tænkt hvad så med oliver tænker tit han vil få det bedre hvis han blev fjernet men så mister jeg ham os 
ved ikke lige hvad jeg vil med det her men er bare så ked af det og vil lige af med det
Anmeld