MariaE skriver:
Nolge herinde der har fået det?? er ved at undersøge det lige nu, og snakker med GOdt Syn. De skal haev 18-19.000 kr for det og så kan man afbetale rentefrit. dvs at forskellen fra det jeg betaler om måneden nu for linser og det jeg skal betale af på operationen er cas 120 kr pr måned. Mon ikke jeg lige kan finde det i budgettet:-)
Har snakket med dem om at jeg lige burde smutte til en øjenlæge og få tjekket om det offentlige kan betale fordi jeg er så nærsynet. Og vil de ikke godkende mig til det, så betaler jeg selv.
Uanset hvad, så vil jeg gerne have det gjort. ER SÅ træt af at være blind når jeg ikke har linser i eller briller på. Og bruger ADLRIG briller offentlgit da jeg synes det er direkte grimt. Så for min egebn skyld, vil jeg super gerne have den her laser op.
Men hører gerne fra nogle der har prøvet det:-)
Hej

Jeg har fået laseropereret mine øjne på Århus universitets hospital. Jeg fik det betalt, da jeg havde mere end -6 på begge øjne.
Jeg kan KUN anbefale det! Det er intet mindre end fantastisk at slippe for linser og briller.. Kan næsten slet ikke huske, hvordan det var at vågne op om morgenen uden at kunne se noget klart. Og det er kun lidt over et år siden jeg fik det gjort, så man glemmer hurtigt hvordan det var, og vænner sig til ens nye øjne
Det eneste minus er at jeg har fået tørre øjne som skal dryppes med kunstig tårevæske. I starten var de meget tørre, men nu kan jeg næsten nøjes med kun at dryppe dem når jeg står op.
Men vil klart anbefale det. Tror du vil blive glad for det

Held og lykke med det hvis du beslutter dig for at få det gjort.
Anmeld