MariaE skriver:
Nolge herinde der har fået det?? er ved at undersøge det lige nu, og snakker med GOdt Syn. De skal haev 18-19.000 kr for det og så kan man afbetale rentefrit. dvs at forskellen fra det jeg betaler om måneden nu for linser og det jeg skal betale af på operationen er cas 120 kr pr måned. Mon ikke jeg lige kan finde det i budgettet:-)
Har snakket med dem om at jeg lige burde smutte til en øjenlæge og få tjekket om det offentlige kan betale fordi jeg er så nærsynet. Og vil de ikke godkende mig til det, så betaler jeg selv.
Uanset hvad, så vil jeg gerne have det gjort. ER SÅ træt af at være blind når jeg ikke har linser i eller briller på. Og bruger ADLRIG briller offentlgit da jeg synes det er direkte grimt. Så for min egebn skyld, vil jeg super gerne have den her laser op.
Men hører gerne fra nogle der har prøvet det:-)
Hej igen..
Sku lige lege og få den lille til at sove.. 
Jeg fik laseropereret mine øjne i marts 2008 hos Godt Syn og det er det bedste jeg nogensinde har gjort. Jeg har brugt briller siden jeg var 6 år gammel, og som 19 årig fik jeg kontaktlinser. Jeg brugte ikke mere end 2 og 3 i hvert øje.. (var både langsynet og nærsynet)
Jeg valgte at tag til samtale på deres klink i malmø. Hvor de først sku godkende mig for at det overhovedet ku lade sig gør at operere mig, da jeg samtidig havde en stor bygningsfejl. Jeg gik igennem diverse test, der tog ca. 1 time og blev godkendt! (-skal lige siges lægen fortalte mig at en hver operation har en risiko)
Operationen gik super og det tog ikke mere en 10 min og så var jeg færdig.. Det tager en uge derefter at hele, hvor du får noget medicin med til øjnene for at beskytte mod tørhed og infiktion..
Nu 2½ år senere, kan jeg ikke huske det med at ha haft brugt briller og liniser nogensinde.
Der er flere ting til historien, så du skriver bare en pb, hvis du har lyst.. Så kan vi udveksle nr. Så kan jeg fortælle dig om det der.. For der er for mange detajler at skrive ned..
/mira
Anmeld