kold før tolv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

msax

idamaria83 skriver:

Forstår hvis kaffe og chokolade er blevet dine bedste venner!! og håber de andre besøgende kun var på lynvisit!!

Kaffe er klart min bedste ven - den kan lige give en det sidste skub gennem dagen (og natten...)

Chokolade víl helt vildt gerne være min bedste ven - menjeg prøver virkelig at ignorerer den (selvm det er uhøfligt). Men den skal have ros for sin standhaftighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Ida.

msax skriver:

Kaffe er klart min bedste ven - den kan lige give en det sidste skub gennem dagen (og natten...)

Chokolade víl helt vildt gerne være min bedste ven - menjeg prøver virkelig at ignorerer den (selvm det er uhøfligt). Men den skal have ros for sin standhaftighed

Jamen hvad sker der for, at chokolade og søde sager bare er nogle af de der venner, som klæber til én - de er så standhaftige, at man bare ikke kan blive ved med at ignorere dem, selvom man prøver nok så ihærdigt!!

Anmeld

5. november 2010

msax

idamaria83 skriver:

Jamen hvad sker der for, at chokolade og søde sager bare er nogle af de der venner, som klæber til én - de er så standhaftige, at man bare ikke kan blive ved med at ignorere dem, selvom man prøver nok så ihærdigt!!

Ja - man burde bare sige til råt og usødet at de ikke er velkomne - men jeg tør ikke helt, for jeg tror jeg vil savne dem ALT for meget, og det ville være pinligt at bede dem om at komme tilbage igen...

Anmeld

5. november 2010

Ida.

msax skriver:

Ja - man burde bare sige til råt og usødet at de ikke er velkomne - men jeg tør ikke helt, for jeg tror jeg vil savne dem ALT for meget, og det ville være pinligt at bede dem om at komme tilbage igen...

Tror ikke man kan slippe helt af med dem lige meget, hvad man gør...de sniger sig bare ind af døren sammen med andre gæster pakket ind i æsker og flot papir, og så kan man altså ikke sige nej!!

Anmeld

5. november 2010

ooo

msax skriver:

Tak søde... lidt søvn gjorde godt...

nu er jeg igen klar til en marathon nat - jeg har planer om at skrive meget i nat...

Hvor meget mangler du endnu på specialet?

Mit ligger bare på computeren og giver mig dårlig samvittighed. Ondt.

Anmeld

5. november 2010

msax

Metchen skriver:

Hvor meget mangler du endnu på specialet?

Mit ligger bare på computeren og giver mig dårlig samvittighed. Ondt.

Jeg har ikke helt overblik over hvor meget jeg mangler - men jeg skal aflevere tirsdag 30. nov... Og det er sku lige om lidt.

Jeg når det jeg når, og det bliver ikke et 12tal, men jeg skal nok bestå og det er målet...

Hvornår skal du aflevere?

Anmeld

5. november 2010

ooo

msax skriver:

Jeg har ikke helt overblik over hvor meget jeg mangler - men jeg skal aflevere tirsdag 30. nov... Og det er sku lige om lidt.

Jeg når det jeg når, og det bliver ikke et 12tal, men jeg skal nok bestå og det er målet...

Hvornår skal du aflevere?

Jeg har det ligesom dig, det bliver hvad det bliver, og det er bestemt ikke et 12-tal jeg regner med at få.

Jeg skal aflevere 20. januar, og er allerede gået i panik over om jeg mon nu kan nå det...

Anmeld

5. november 2010

msax

Metchen skriver:

Jeg har det ligesom dig, det bliver hvad det bliver, og det er bestemt ikke et 12-tal jeg regner med at få.

Jeg skal aflevere 20. januar, og er allerede gået i panik over om jeg mon nu kan nå det...

Stort set álle mine medstuderende har sagt at specielat først blivet skrvet den sidste måned... så du har masser af tid -hvor imod jeg må erkende jeg er lidt presset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.