kold før tolv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. november 2010

msax

idag må jeg kapitulerer meget før klokken 00. Jeg kan mærke en ondt i halsen komme hastigt snigende ind på mig, og den har taget sin ven hovedpinen med. ØV.

Normalt sidder jeg oppe til en to-tre stykker om natten og skriver "kloge" ord, men idag går den altså ikke. Men det er helt mærkeligt at skulle i seng 4 timer før end jeg plejer.

Sov godt de dejlige damer. SMIL fra Mette der snart befinder sig i drømmeland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

ooo

Sov godt søde Mette, og god bedring til dig.

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

Godnat Jeg hælder lige en flaske i Silja, og så sniger jeg mig samme vej..

Anmeld

4. november 2010

JustAnotherName

idag må jeg kapitulerer meget før klokken 00. Jeg kan mærke en ondt i halsen komme hastigt snigende ind på mig, og den har taget sin ven hovedpinen med. ØV.

Normalt sidder jeg oppe til en to-tre stykker om natten og skriver "kloge" ord, men idag går den altså ikke. Men det er helt mærkeligt at skulle i seng 4 timer før end jeg plejer.

Sov godt de dejlige damer. SMIL fra Mette der snart befinder sig i drømmeland

Her hopper jeg med, lige idag også. Til trods for, at jeg er født som B-menneske helt ind til benet, så må jeg nu alligevel handle på min træthed, som tackler og fælder mig fuldstændigt idag.

Som Homer Simpson ville have sagt det : "Muuuuust sleeeeepp!!!"

Rigtig god bedring til dig, Mette. Jeg håber for dig, at du slipper udenom sygdom ved at lytte til din krop og give den ekstra hvile.

GODNAT DE DAMER, I SKØNNE NS-MENNESKER

Anmeld

5. november 2010

Ida.

God bedring!! Jeg havde besøg af de samme venner sidste weekend - mon de er på rundtur i Viborg?!! Sådan en lille tour de chambre....håber de hurtigt hopper videre til naboerne

At du overhovedet kan fælde kloge ord ned på papir på den tid af døgnet er mig en gåde!! Hvornår sover du?

Anmeld

5. november 2010

msax

idamaria83 skriver:

God bedring!! Jeg havde besøg af de samme venner sidste weekend - mon de er på rundtur i Viborg?!! Sådan en lille tour de chambre....håber de hurtigt hopper videre til naboerne

At du overhovedet kan fælde kloge ord ned på papir på den tid af døgnet er mig en gåde!! Hvornår sover du?

Hmm, nu siger du godt nok SOVER... Det jeg gør der minder mest om det, gør jeg fra 3-6 og i små powernaps sammen med Malte på sofaen det meste af formiddagen.

Men det er fra klokken 2o-21 stykkker der er ro til at skrive og læse... og hvis det har speciale skal nå at blive færdigt kræver det jo lidt timer foran computeren.

Jeg satser på at jeg skræmte dem for døren ved at gå tidligt i seng... Min stemme er i hvert fald ikke så rusten idag som den var igår.

Anmeld

5. november 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Her hopper jeg med, lige idag også. Til trods for, at jeg er født som B-menneske helt ind til benet, så må jeg nu alligevel handle på min træthed, som tackler og fælder mig fuldstændigt idag.

Som Homer Simpson ville have sagt det : "Muuuuust sleeeeepp!!!"

Rigtig god bedring til dig, Mette. Jeg håber for dig, at du slipper udenom sygdom ved at lytte til din krop og give den ekstra hvile.

GODNAT DE DAMER, I SKØNNE NS-MENNESKER

Jeg tror ekstra hvile gjorde godt... Jeg fik sovet 4 timer... jeg siger FIRE timer i stræk i nat... det er lang tid siden det er sket.

Anmeld

5. november 2010

msax

Skouboe skriver:

Godnat Jeg hælder lige en flaske i Silja, og så sniger jeg mig samme vej..

Jeg håber flasken gjorde godt og du fik din skønhedssøvn...

SMIL fra Mette

Anmeld

5. november 2010

msax

Metchen skriver:

Sov godt søde Mette, og god bedring til dig.

Tak søde... lidt søvn gjorde godt...

nu er jeg igen klar til en marathon nat - jeg har planer om at skrive meget i nat...

Anmeld

5. november 2010

Ida.

msax skriver:

Hmm, nu siger du godt nok SOVER... Det jeg gør der minder mest om det, gør jeg fra 3-6 og i små powernaps sammen med Malte på sofaen det meste af formiddagen.

Men det er fra klokken 2o-21 stykkker der er ro til at skrive og læse... og hvis det har speciale skal nå at blive færdigt kræver det jo lidt timer foran computeren.

Jeg satser på at jeg skræmte dem for døren ved at gå tidligt i seng... Min stemme er i hvert fald ikke så rusten idag som den var igår.

Forstår hvis kaffe og chokolade er blevet dine bedste venner!! og håber de andre besøgende kun var på lynvisit!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.