Fantastisk dag :) må bare lige dele :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

piap

Drømmer skriver:

Tak skal du have Det betyder nemlig bare rigtig meget

Hvordan går det med jeres datter så? Marcus er født 33+3

Det går rigtig godt med vores datter, alle roser hende bare så meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Pige2009

Dejligt Han bliver bare frækkere og frækkere for hver dag der går

Anmeld

4. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

I dag har vi været til opfølgende kontrol med Marcus (da han er født for tidligt)

Hold op hvor fik han bare meget ros

Ergoterapeuten var så imponeret over hvor meget han kunne, og at han var helt med alderssvarende.

Han fik så meget ros, fordi han spiser så godt og er helt vild med grød  Sygeplejersken mente ikke han var helt normal hihi (sagt med glimt i øjet, fordi han ikke ville spise grøden hvis den er tynd)

Og lægen havde også kun rosende ord. Han sagde at man kunne ikke andet en at blive helt glad inden i, når man skulle undersøge sådan en glad og sund dreng  især når man tænkte på hans start på livet

Marcus skulle lige have taget blodprøver for at tjekke om hans antal hvide blodlegmer var steget (han havde ikke nok af dem da han blev født) men han sagde at normalt udlignede det sig inden for de første 6 mdr.. så det var ikke noget vi skulle bekymre os om. (skal ringe om svar i morgen)

Er bare så stolt af min lille mus

Tak fordi du læste med!

nej hvor er det bare super med sådan en besked. kan sørme godt forstå du er stolt

Anmeld

5. november 2010

FruEllingsen

Baagøe skriver:

Dejligt Han bliver bare frækkere og frækkere for hver dag der går

Ja det gør han virkelig

Anmeld

5. november 2010

FruEllingsen

piap skriver:

Det går rigtig godt med vores datter, alle roser hende bare så meget. 

Hvor er det skønt at høre

Anmeld

5. november 2010

FruEllingsen

Leonora skriver:

ha haha ha ha bare vent det forsvinder igen...min på 2 1/2 nægter at få tage billeder....

OG jeg mener det skam når jeg skriver at I skal have ros...for der lægger et stort pres når man får en fortidlig født baby...og hans udvikling kan i takke jer som forældre for...for det er jer der stimolerer ham i den rigtige retning

Hvor er du altså sød.

Det varmer virkelig.  Det er sq rart at få afvide

Anmeld

5. november 2010

Mi

Dejligt og han stråler da også bare. Kender godt den der fornemmelse af at være ved at flække af stolthed over dem. Min blev født 31+2 og i løbet af 4 måneder havde de indhentet alt. Det må man jo altså bare prale af

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. november 2010

FruEllingsen

MarianneSonne skriver:

Dejligt og han stråler da også bare. Kender godt den der fornemmelse af at være ved at flække af stolthed over dem. Min blev født 31+2 og i løbet af 4 måneder havde de indhentet alt. Det må man jo altså bare prale af

Marianne

www.stjerneleg.dk

WAW... ja det skal man sq prale af

Og man bliver jo bare så MEGA stolt. Det er simpelthen fantastisk at være vidne til hvordan de blomstre op fra bitte små hjælpeløse pus, til babyer der er nysgerrige og med masser af gåpå mod

Anmeld

5. november 2010

Mi

Drømmer skriver:

WAW... ja det skal man sq prale af

Og man bliver jo bare så MEGA stolt. Det er simpelthen fantastisk at være vidne til hvordan de blomstre op fra bitte små hjælpeløse pus, til babyer der er nysgerrige og med masser af gåpå mod

Ja, der kommer jo virkelig focus på deres udvikling. Vores bedsteforældre var også meget opmærksomme på deres udvikling og jublede hver gang det gik frem ad. De var jo virkelig skræmte af at de her bitte små børn var kommet og frygtede virkelig for dem (selvom det var ganske unødvendigt )

Anmeld

5. november 2010

Tulle28

Årh hvor dejligt! Det bedste i verden er da også bare når ens barn får ros:-)

Han kan da heller ikke være andet end en lille humørspreder! Jeg er simpelthen lige ved at tude hver gang du lægger billeder ind af ham he he:-) Han er bare for skøn:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.