Fantastisk dag :) må bare lige dele :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. november 2010

FruEllingsen

I dag har vi været til opfølgende kontrol med Marcus (da han er født for tidligt)

Hold op hvor fik han bare meget ros

Ergoterapeuten var så imponeret over hvor meget han kunne, og at han var helt med alderssvarende.

Han fik så meget ros, fordi han spiser så godt og er helt vild med grød  Sygeplejersken mente ikke han var helt normal hihi (sagt med glimt i øjet, fordi han ikke ville spise grøden hvis den er tynd)

Og lægen havde også kun rosende ord. Han sagde at man kunne ikke andet en at blive helt glad inden i, når man skulle undersøge sådan en glad og sund dreng  især når man tænkte på hans start på livet

Marcus skulle lige have taget blodprøver for at tjekke om hans antal hvide blodlegmer var steget (han havde ikke nok af dem da han blev født) men han sagde at normalt udlignede det sig inden for de første 6 mdr.. så det var ikke noget vi skulle bekymre os om. (skal ringe om svar i morgen)

Er bare så stolt af min lille mus

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Jibbe

Det er da også fantastisk at få af vide af ens barn klarer sig godt! Og han er bare såå kær jeres lille dejlige dreng

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

Jibbe skriver:

Det er da også fantastisk at få af vide af ens barn klarer sig godt! Og han er bare såå kær jeres lille dejlige dreng

Ja, og så især af fagfolk

1000 tak skal du have

Du kan da lige få lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2010

piap

Hvor er det fedt for jer. Kæmpe tillykke med det ved hvor meget det betyder, når ens barn er født for tidlig (vores datter er født i 32+0)

Anmeld

4. november 2010

Leonora

Drømmer skriver:

1000 tak skal du have

Hvor er det flot....og forældrene skal også have ros, for I har også gjort det rigtig flot

Og så månjeg sige at den lille basse nok er det gladeste barn jeg længe har set...han griner jo over hele femøren på alle billeder...skønt

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

piap skriver:

Hvor er det fedt for jer. Kæmpe tillykke med det ved hvor meget det betyder, når ens barn er født for tidlig (vores datter er født i 32+0)

Tak skal du have Det betyder nemlig bare rigtig meget

Hvordan går det med jeres datter så? Marcus er født 33+3

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

Leonora skriver:

Hvor er det flot....og forældrene skal også have ros, for I har også gjort det rigtig flot

Og så månjeg sige at den lille basse nok er det gladeste barn jeg længe har set...han griner jo over hele femøren på alle billeder...skønt

Tak skal du have

Ja han er bare en rigtig glad dreng, og så har han allerede fundet ud af at man skal smile når mor hiver kameraet frem

Anmeld

4. november 2010

Leonora

Drømmer skriver:

Tak skal du have

Ja han er bare en rigtig glad dreng, og så har han allerede fundet ud af at man skal smile når mor hiver kameraet frem

ha haha ha ha bare vent det forsvinder igen...min på 2 1/2 nægter at få tage billeder....

OG jeg mener det skam når jeg skriver at I skal have ros...for der lægger et stort pres når man får en fortidlig født baby...og hans udvikling kan i takke jer som forældre for...for det er jer der stimolerer ham i den rigtige retning

Anmeld

4. november 2010

Jibbe

Drømmer skriver:

1000 tak skal du have

Ja jeg elsker billeder Og han er så skøn med de briller. Han er virkelig en dejlig lille dreng!

Anmeld

4. november 2010

Henri84

Hvor fedt! Han er da bare for sej, den lille gut
Og skønne billeder af jeres seje dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.