ville i sige nej tak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. november 2010

CiSo

Nu er Cilas jo 1 uge og 2 dage gammel, og min lillebror vil så gerne se ham, (han er 3 år.) det må han også hellere end gerne.

Men, han er forkølet for tiden og tænker at hvis han skal holde o.s.v er det jo nok ikke så smart, hvis han nu skulle smitte min lillemand??

Så ville i sige nej tak til det besøg, eller er det ikke noget der betyder noget?

Sophie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Vingummien

Jeg vil nok sige nej tak lige de næste par dage, og så ellers lade gå. Men lige se om forkølelsen går over. Men en forkølelese kam jo vare længe. Så det skal du nok også tænke på, og han skal jo heller ikke vente alt for længe før han ser sin nevø

Anmeld

4. november 2010

saxa

Nææ jeg ville siga ja tak - men har selv en datter på 2½ som går i dp.. Så er forkølelse jo nærmest en kronisk sygdom Men gør det du føler for - er du ikke tryg ved det, så vent

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

Må indrømme jeg ville nok sige nej tak. pænt forklare at han må komme når han er lidt mere frisk, så han ikke smitter den lille

Anmeld

4. november 2010

SaNiNa

Jeg ville helt klar lade ham komme og se jeres barn. Den lille kan blive forkølet andre steder også

Anmeld

4. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så længe, at det bare er en forkølelse ville jeg lade ham komme forbi. Det havde været noget andet, hvis han var rigtig syg med f.eks. feber.

Kh. Katja

Anmeld

4. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville nok sige til ham at han hellere end gerne måtte komme og se den lille, men at det vil være bedst at vente til han er blevet frisk og ikke er forkølet længere. Det tror jeg godt et barn på 3 år kan forstå.

Det kan godt være at "han jo nok bliver smittet andre steder alligevel", men der er vel ingen grund til at udfordre skæbnen, når nu TS ved, at hendes lillebror rent faktisk går rundt med snotnæse lige pt Tænker mere, drengen er jo ikke så gammel og hans imunforsvar dermed heller ikke så godt endnu, så jeg ville klart vente.. Desuden er der jo masser af tid til at se det lille vidunder.

Anmeld

4. november 2010

Moar'en

saxi skriver:

Nææ jeg ville siga ja tak - men har selv en datter på 2½ som går i dp.. Så er forkølelse jo nærmest en kronisk sygdom Men gør det du føler for - er du ikke tryg ved det, så vent

Det var os lidt min tanke.

Anmeld

4. november 2010

Mira0911

Uh jeg ville også lade ham komme forbi... ;)

Anmeld

4. november 2010

motterhea

Et spædbarn har morens immunforsvar de første 3 måneder, så jeg ville da sige ja.. Men ville da være obs på, at han måske lige fik vasket hænder først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.