Jeg har vundet en Storksak pusletaske !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Kan ikke finde det i hvert fald .. På deres hjemmeside står også bare , at det kan hentes i Babysam .. Men de har jo nok ikke gamle blade liggende

Tag da derned og spørg. Det skader da ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

bagger26

Hihi så heldige vi er, min datter har lige vundet en triptrap med udstyr i babysam, i deres "danmarks sødeste baby" konkurrence...

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

bagger26 skriver:

Hihi så heldige vi er, min datter har lige vundet en triptrap med udstyr i babysam, i deres "danmarks sødeste baby" konkurrence...

Ej hvor fedt !
Den konkurrence så jeg også godt .. Men jeg har jo ikke nogen baby at melde til (;

Anmeld

4. november 2010

bagger26

Maja_4000 skriver:

Ej hvor fedt !
Den konkurrence så jeg også godt .. Men jeg har jo ikke nogen baby at melde til (;

Hehe nej så kan jeg godt se det bliver lidt svært..  Men måske de snart indfører danmarks sødeste scanningsbillede hehe..

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

bagger26 skriver:

Hehe nej så kan jeg godt se det bliver lidt svært..  Men måske de snart indfører danmarks sødeste scanningsbillede hehe..

Haha .. Det ér jo Babysam :b
Men min baby skulle jo også gerne komme om halvanden måneds tid .. Så mon ikke jeg kan nå den næste konkurrence ?

Anmeld

4. november 2010

bagger26

Maja_4000 skriver:

Haha .. Det ér jo Babysam :b
Men min baby skulle jo også gerne komme om halvanden måneds tid .. Så mon ikke jeg kan nå den næste konkurrence ?

Ja mon ikke du kan det, den er afslutter for denne gang, men mener da de har sådan en konkurrence kørende hvert år.. Det er nu ikke helt så ringe lige at få sådan nogle fine gevinster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.