Jeg har vundet en Storksak pusletaske !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Maja_4000

Ja , fandme så !

Jeg kunne ikke engang huske , at jeg havde deltaget i en konkurrence .. Godt jeg ikke har nået at købe en endnu ! (selvom jeg ville have en ByStroom) ..

Det sjove bliver hvordan den ser ud .. Er der tilfældigvis en som har Magasinet Mor (det fra BabySam) fra september ?

Iih .. Min dag blev lige lidt bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Jetjen

Maja_4000 skriver:

Ja , fandme så !

Jeg kunne ikke engang huske , at jeg havde deltaget i en konkurrance .. Godt jeg ikke har nået at købe en endnu ! (selvom jeg ville have en ByStroom) ..

Det sjove bliver hvordan den ser ud .. Er der tilfædligvis en som har Magasinet Mor (det fra BabySam) fra september ?

Iih .. Min dag blev lige lidt bedre

Tillykke! Er altid sjovt at vinde...

Anmeld

4. november 2010

CA

Ih hvor heldigt!! Hvis det er den i læder er jeg virkelig meget interreseret i at købe den -Hvis du altså ikke vil have den fordi du havde tænkt du skulle have en fra bystroom

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

Carina87 skriver:

Ih hvor heldigt!! Hvis det er den i læder er jeg virkelig meget interreseret i at købe den -Hvis du altså ikke vil have den fordi du havde tænkt du skulle have en fra bystroom

Hvis det er en i lysebrunt læder , vil jeg måske gerne sælge den :p Nu må vi se .. Har aldrig set dem i "virkeligheden"

Anmeld

4. november 2010

CA

Du siger i hvert fald bare til

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

Slet ingen som har et gammelt MOR liggende ? :p Jeg er vildt nysgerrig

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Tillykke Google is your friend

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

Baagøe skriver:

Tillykke Google is your friend

Jamen man kan ikke læse bladet på nettet :/ Og den findes jo i maaange modeller :p

Og tak

Anmeld

4. november 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Jamen man kan ikke læse bladet på nettet :/ Og den findes jo i maaange modeller :p

Og tak

Findes det ikke i elektronisk udgave

Anmeld

4. november 2010

Maja_4000

Baagøe skriver:

Findes det ikke i elektronisk udgave

Kan ikke finde det i hvert fald .. På deres hjemmeside står også bare , at det kan hentes i Babysam .. Men de har jo nok ikke gamle blade liggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.