Barnets køn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Aprilmor11

Hej søde tøser ..

Jeg har altid sagt at jeg bestemt ikke ville vide barnetskøn når det blev min tur, og det ville jeg hellere ikke de første 3,5 måned .. Men puha, nu står jeg som et kæmpe spørgsmaålstegn, for jeg står alene med den lille, og man kan jo ikke forberede, børneværelset på samme måde, hvis man ikke ved det .. Og det har man jo ikke tid til i starten når man selv står med den lille bebse .. Hvad syns i ? Og hvad gjorde i ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Silas&Mille

Jeg/vi ved heller ikke hvad vi får. Kun at det er en aktiv lille en

Vi køber de farver og ting vi kan lide, vi holder os bare fra lyserødt og lyselilla, men det er nu også farver som jeg slet ikke bryder mig om, så det er nemt nok.

Her er vi nemlig enige om at en pige sagtens kan gå i blå eller en dreng sagtens kan gå i rødt

Anmeld

4. november 2010

Aprilmor11

MoriSverige skriver:

Jeg/vi ved heller ikke hvad vi får. Kun at det er en aktiv lille en

Vi køber de farver og ting vi kan lide, vi holder os bare fra lyserødt og lyselilla, men det er nu også farver som jeg slet ikke bryder mig om, så det er nemt nok.

Her er vi nemlig enige om at en pige sagtens kan gå i blå eller en dreng sagtens kan gå i rødt

Hehe jah det er jo meget smart .. Er det jeres første ?

Jeg har bare at , hvis det er en pige skal hun være rigtig prinsesse og en dreng skal være en rigtig prins :b

Anmeld

4. november 2010

Sofia

Vi kender heller ikke kønnet på vores lille bebs. Vi køber møbler i hvid. Og så køber jeg ellers ting der har farver i blå, grøn, gul og rød. Det synes jeg sagtens man kan bruge til begge, og skal ikke være sådan gennemgående farver på værelset, men bare sådan nogle småting der kan give lidt liv i rummet.

Anmeld

4. november 2010

Aprilmor11

Sofia skriver:

Vi kender heller ikke kønnet på vores lille bebs. Vi køber møbler i hvid. Og så køber jeg ellers ting der har farver i blå, grøn, gul og rød. Det synes jeg sagtens man kan bruge til begge, og skal ikke være sådan gennemgående farver på værelset, men bare sådan nogle småting der kan give lidt liv i rummet.

Jah det kan de jo også sagtens, men åhh, det er svært alligevel, for alle omkring mig forstår ikke hvorfor jeg ikke ville vide det , og nu kommer tænkeren jo igang :b

Anmeld

4. november 2010

oo

vi vidste ikke kønnet og det har ikke påvirket hverken børneværelsesindretning eller tøjkøb andet end at jeg ikke købte kjoler før hun var født

Anmeld

4. november 2010

Sofia

Aprilmor11 skriver:

Jah det kan de jo også sagtens, men åhh, det er svært alligevel, for alle omkring mig forstår ikke hvorfor jeg ikke ville vide det , og nu kommer tænkeren jo igang :b

Gør hvad du selv har lyst til, hvis du gerne vil gemme den store overraskelse til fødslen, så hold fast på din beslutning. Alle andre skal jo ikke bestemme, men ja folk har det jo med at blande sig Jeg kan SAGTENS se det praktiske i at kende kønnet, men det kan også sagtens gå det hele når man ikke kender det.

Anmeld

4. november 2010

Aprilmor11

Tjuhl skriver:

vi vidste ikke kønnet og det har ikke påvirket hverken børneværelsesindretning eller tøjkøb andet end at jeg ikke købte kjoler før hun var født

Okay, jah det er jo det .. Jamen jeg tænker mere over det (: Og så må jeg se .. Tror måske at jeg holder mig til ikke at vide det , eller ? Heh

Anmeld

4. november 2010

Silas&Mille

Aprilmor11 skriver:

Hehe jah det er jo meget smart .. Er det jeres første ?

Jeg har bare at , hvis det er en pige skal hun være rigtig prinsesse og en dreng skal være en rigtig prins :b

Ja det er vores første

Om bare 9-11 uger, alt efter om jeg går over tide eller ej,  kan vi kalde os forældre. Det er helt vildt

Anmeld

4. november 2010

Aprilmor11

MoriSverige skriver:

Ja det er vores første

Om bare 9-11 uger, alt efter om jeg går over tide eller ej,  kan vi kalde os forældre. Det er helt vildt

Det var dejlig, der er ikke længetil, held og lykke med det hele og tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.