Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Suk det kender jeg godt..
Maria vil KUN have en sund silikone sut fra Babysam..De købes i en tre-pak og koster vist 15 kr. Mon det er dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Drømmer skriver: Ja. men har ikke kunne finde dem.. Så nu er jeg kommet der til at på længere sigt er det nok nemmere at få ham vænnet til en anden slags, end at lege skattejagt efter sutter Hvis det altså kan lade sig gøre at vænne ham til en anden sut
Ja. men har ikke kunne finde dem..
Så nu er jeg kommet der til at på længere sigt er det nok nemmere at få ham vænnet til en anden slags, end at lege skattejagt efter sutter
Hvis det altså kan lade sig gøre at vænne ham til en anden sut
Hvis man er stanhaftig... Kan det vel?
Laulund87 skriver: Suk det kender jeg godt.. Maria vil KUN have en sund silikone sut fra Babysam..De købes i en tre-pak og koster vist 15 kr. Mon det er dem?
Tror det ikke. har i hvert fald ikke kunne finde dem i babysam. i føtex koster de 48 (mener jeg) for 2
Zafir skriver: Hvis man er stanhaftig... Kan det vel?
Vi må i hvert fald prøve
Stepmom87 skriver: Har du prøvet på navnesutten.dk? Der har de mange forskellige.
Har du prøvet på navnesutten.dk? Der har de mange forskellige.
Fandt nogle der godt kunne minde lidt om dem faktisk, men synes det er svært at vudere om de er lige så store.
De er godt nok lidt dyre. hmm. det må jeg lige tænke over.. men tak for tippet
Liams er jo magen til Marcus'es.
Jeg har været nødsaget til at købe dem på navnesutten, det er de "runde deluxe" og så vælger du bare med silikone sut
De er i øvrigt 100% ens med dine
Line&Liam skriver: Liams er jo magen til Marcus'es. Jeg har været nødsaget til at købe dem på navnesutten, det er de "runde deluxe" og så vælger du bare med silikone sut
Okey. så var det dem jeg fandt der inde. puu.. det er godt nok lidt dyre..
Måske man skulle købe et stort parti hjem hvis det ikke lykkedes at lokke ham til at tage en anden sut
Drømmer skriver: Okey. så var det dem jeg fandt der inde. puu.. det er godt nok lidt dyre.. Måske man skulle købe et stort parti hjem hvis det ikke lykkedes at lokke ham til at tage en anden sut
Herhjemme var en anden sut UMULIG jeg prøve alle slags og former Endte med at købe 10 derinde, og de holder endnu, men de er bare SÅÅÅÅ dyre!
Line&Liam skriver: Herhjemme var en anden sut UMULIG jeg prøve alle slags og former Endte med at købe 10 derinde, og de holder endnu, men de er bare SÅÅÅÅ dyre!
GLEMTE AT SIGE!!
At denne side har dem også bare med andet skjold:
http://www.denlilleverden.dk/shop/shoes/sutter/rund/rund-latex-sut-animals.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128