et spørgsmål om sutter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. november 2010

FruEllingsen

Da Marcus var mindre kunne vi kun finde en slags sut som han ville tage, en silikonesut, der var lidt stor i det (rund)

Men nu er det sådan at vi bare ikke kan finde dem nogle steder. og han trænger til nye sutter.

Hvordan kan jeg gøre for at vende ham til andre sutter. vi har prøvet før, hvor det ikke lykkedes for os.  de "flade" sutter vil han absolut ikke have. den laver han bræklyde over.. og de andre runde jeg kan finde, er lidt mindre end dem han har nu.

Er der nogle som har nogle gode råd? så modtager jeg med kys hånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

bette

må man spørge hvad det er for nogen han kan lide?

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhhh suk. Sådan var Idun også. Og vi kunne bare ikke finde de første sutter der igen

Hun brugte dog ikke ekstremt meget sut, men når hun gjorde, så var det KUN dem.

Denneher gang har jeg fået mig 3 forskellige sutter til Frigg, så prøver jeg at bytte lidt, så det ikke KUN er dem hun vil have.

Kan du ikke huske hvor du købte dem henne???... For det var nemlig det jeg glemte sidst med Idun og man kunne åbenbart kun få dem 1 sted... mmm...

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

bette skriver:

må man spørge hvad det er for nogen han kan lide?

Ved ikke helt hvad de hedder. men det er runde silikonesutter, der er lidt store i det

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

Zafir skriver:

Åhhh suk. Sådan var Idun også. Og vi kunne bare ikke finde de første sutter der igen

Hun brugte dog ikke ekstremt meget sut, men når hun gjorde, så var det KUN dem.

Denneher gang har jeg fået mig 3 forskellige sutter til Frigg, så prøver jeg at bytte lidt, så det ikke KUN er dem hun vil have.

Kan du ikke huske hvor du købte dem henne???... For det var nemlig det jeg glemte sidst med Idun og man kunne åbenbart kun få dem 1 sted... mmm...

Har kun kunne finde dem i føtex, og der har de dem midlertidig udsolgt lige nu. og de viste faktisk ikke om de fik dem igen, da de også var udsolgt fra lageret. 

Anmeld

4. november 2010

bette

kan det være tommie tippie sutterne??

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

bette skriver:

kan det være tommie tippie sutterne??

Nej det er ikke dem.

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Har kun kunne finde dem i føtex, og der har de dem midlertidig udsolgt lige nu. og de viste faktisk ikke om de fik dem igen, da de også var udsolgt fra lageret. 

Hvor træls. Har I også prøvet at søge på nettet og det hele???

Anmeld

4. november 2010

Stepmom87

Har du prøvet på navnesutten.dk? Der har de mange forskellige.

Anmeld

4. november 2010

FruEllingsen

Zafir skriver:

Hvor træls. Har I også prøvet at søge på nettet og det hele???

Ja. men har ikke kunne finde dem..

Så nu er jeg kommet der til at på længere sigt er det nok nemmere at få ham vænnet til en anden slags, end at lege skattejagt efter sutter

Hvis det altså kan lade sig gøre at vænne ham til en anden sut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.