38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

sarahb

Skouboe skriver:

Jeg pakker lige det jeg ikke fik brugt, da jeg jo fik PKS med slynglen, og smider i en kasse til dig

Ja bring it on... Jeg står klar med en hel modtagelses komite...

Jeg har indviteret manden i biografen i aften og se paranormal activity og jeg tør absolut ikke se gyser, men mon det kan gøre noget ved det vand.. hihi...Og så en sidste kæreste dag inden vi bliver 4 herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Skouboe

sarahb skriver:

Ja bring it on... Jeg står klar med en hel modtagelses komite...

Jeg har indviteret manden i biografen i aften og se paranormal activity og jeg tør absolut ikke se gyser, men mon det kan gøre noget ved det vand.. hihi...Og så en sidste kæreste dag inden vi bliver 4 herhjemme

Hvor dejligt - husk at nyde den

For os var det faktisk hårdere at få nummer 2, end at få nummer 1. Pludseligt finder man sig selv løbe tør for hænder i tide og utide, og skal hele tiden balancere 2 unger. Med den første fik man lidt tid til sig selv, når de sov - her 2. gang bliver den tid så bare brugt på nummer 1...

Anmeld

4. november 2010

Vinker

Sarah du er og blir en ægte skønhed, OGSÅ som højgravid

Selvom det er en smuk mave du har så ser den efterhånden også godt tung ud. Kan godt forstå du gerne snart vil ha lillebror ud til jer. Håber meget at han snart melder sin ankomst.

Masser af vestøv til dig smukke. Og igen tillykke med Isaacs fødselsdag den anden dag :) Og hov har du ikke også lige haft fødselsdag eller har du det først her meget snart??? husker det ikke helt præcist :( men i hvert fald; kæmpe tillykke.

Forresten så kan jeg desværre ikke nå på Sebra lagersalg lørdag - min tidsplan er alt for presset, sorry.

Kys og kram

Anmeld

4. november 2010

BinaMor

wauw du er flot gravid

Anmeld

4. november 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

Her er et billede af en pænt træt mig...
Uge 38+0 i dag.. Ve Støv... Bring it on..

Smuk, det er hvad du er! 

Anmeld

4. november 2010

Vingummien

sarahb skriver:

Ja så er der ikke længe til Og hold da op du ser jo kanon ud

Anmeld

4. november 2010

Ranarupta

Nøøøj Sarah! Du er simpelthen sååå smuk med den mave! (Også uden!)

* * * * * * * * * * * * * * * * * PUST * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Vinker skriver:

Sarah du er og blir en ægte skønhed, OGSÅ som højgravid

Selvom det er en smuk mave du har så ser den efterhånden også godt tung ud. Kan godt forstå du gerne snart vil ha lillebror ud til jer. Håber meget at han snart melder sin ankomst.

Masser af vestøv til dig smukke. Og igen tillykke med Isaacs fødselsdag den anden dag Og hov har du ikke også lige haft fødselsdag eller har du det først her meget snart??? husker det ikke helt præcist men i hvert fald; kæmpe tillykke.

Forresten så kan jeg desværre ikke nå på Sebra lagersalg lørdag - min tidsplan er alt for presset, sorry.

Kys og kram

tak søde..
Du er så sød

Det er helt iorden med lagersalget, skal se om min veninde kan smutte derover mens hendes mands søn holder fødselsdag for ham

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

Nøøøj Sarah! Du er simpelthen sååå smuk med den mave! (Også uden!)

* * * * * * * * * * * * * * * * * PUST * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

tak smukke

Anmeld

5. november 2010

sarahb

Tulipan skriver:

Ja så er der ikke længe til Og hold da op du ser jo kanon ud

nej det er lige om lidt.. OG tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.