38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. november 2010

sarahb

Her er et billede af en pænt træt mig...
Uge 38+0 i dag.. Ve Støv... Bring it on..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

anna-jonas

Oggggg...........jeg puster, og jeg pruster...........og puster og pruster............*that should do the trick*.

Anmeld

4. november 2010

sarahb

anna-jonas skriver:

Oggggg...........jeg puster, og jeg pruster...........og puster og pruster............*that should do the trick*.

tak skønne Mette, man kan altid regne med dig

Kys

Anmeld

4. november 2010

anna-jonas

Yes..............selvom jeg sidder og har lidt ondt af mig selv. Er sygemeldt med hold i nakken...........AVS!! Men jeg skal nok puste dig lige i nakken, indtil den lille bandit forlader sin trygge og varme hule.

Knus Mette

Anmeld

4. november 2010

sarahb

anna-jonas skriver:

Yes..............selvom jeg sidder og har lidt ondt af mig selv. Er sygemeldt med hold i nakken...........AVS!! Men jeg skal nok puste dig lige i nakken, indtil den lille bandit forlader sin trygge og varme hule.

Knus Mette

AVVVVV.. Hold i nakken er absolut ikke fedt.. AVVVVV
Håber dælme det går over snarest...

Og tak søde, han skal snart ud og hilse på alle NSérne..

Anmeld

4. november 2010

Lilac

Hvor ser du bare godt ud!!! Om du vil det eller ej, så er den gravide mave altså vildt flot til dig! (...Og jeg sidder helt og kan slet ikke vente til det bliver miiiin tur!!)

Anmeld

4. november 2010

msax

sarahb skriver:

Her er et billede af en pænt træt mig...
Uge 38+0 i dag.. Ve Støv... Bring it on..

Du er simpelthen så SMUK gravid...

Herfra kommer der også en masse ve-støv så han kan komme ud og hilse på os i den "virkelige" verden.

Anmeld

4. november 2010

Skouboe

msax skriver:

Herfra kommer der også en masse ve-støv så han kan komme ud og hilse på os i den "virkelige" verden.

Jeg pakker lige det jeg ikke fik brugt, da jeg jo fik PKS med slynglen, og smider i en kasse til dig

Anmeld

4. november 2010

sarahb

xxx skriver:

Hvor ser du bare godt ud!!! Om du vil det eller ej, så er den gravide mave altså vildt flot til dig! (...Og jeg sidder helt og kan slet ikke vente til det bliver miiiin tur!!)

tak skal du have søde, man føler sig bare KÆMPE

Anmeld

4. november 2010

sarahb

msax skriver:

tak skal du have smukke.. Man føler sig dog ikke videre smuk.. haha.. Men det håber vi kommer efter fødslen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.