Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wow hvor er den bare flot!
Næsten ligefør man ikke nænner at spise den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneF skriver: Wow hvor er den bare flot! Næsten ligefør man ikke nænner at spise den
ja, det var også lidt grænseoverskridende at skulle skære i den, men den smagte MEGET godt
Caroline86 skriver: Hej tøser! Ja, så fik jeg ENDELIG lavet en kage mere! En kage til når mødregruppen kommer i morgen. Det var ikke nemt med sygt barn, men det gik ved SKARP udnyttelse af pigens lure Det gik ok, men jeg vil jo helst have det er perfekt, så jeg er lidt træt af de fejl der nu kom.. men pyt! Bare den smager godt! Jeg fik lyst til sommer og blomster da jeg gik tur i regnen, så det var den inspiration jeg havde Det er chokoladekage med chokostykker med en enkelt lag skovbærmousse i... Jeg fik også lige smidt en bolledej sammen så de skal lige klaskes på en bageplade og i ovnen i morgen tidlig Knus Caroline
Hej tøser!
Ja, så fik jeg ENDELIG lavet en kage mere! En kage til når mødregruppen kommer i morgen. Det var ikke nemt med sygt barn, men det gik ved SKARP udnyttelse af pigens lure
Det gik ok, men jeg vil jo helst have det er perfekt, så jeg er lidt træt af de fejl der nu kom.. men pyt! Bare den smager godt!
Jeg fik lyst til sommer og blomster da jeg gik tur i regnen, så det var den inspiration jeg havde
Det er chokoladekage med chokostykker med en enkelt lag skovbærmousse i...
Jeg fik også lige smidt en bolledej sammen så de skal lige klaskes på en bageplade og i ovnen i morgen tidlig
Knus Caroline
shiiiiiiiiiit hvor er den flot smukke det gad jeg godt at kunne!!!
Caroline86 skriver: og den smagte SÅÅÅ godt
og den smagte SÅÅÅ godt
Øv altså:0)
Malene84 skriver: shiiiiiiiiiit hvor er den flot smukke det gad jeg godt at kunne!!!
Jeg takker ydmygt!
Du kan da sagtens lave sådan en kage? Det er bare et spørgsmål om træning (og lidt kreativitet)...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128