kage til mødregruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

JustAnotherName

Hej tøser!

Ja, så fik jeg ENDELIG lavet en kage mere! En kage til når mødregruppen kommer i morgen. Det var ikke nemt med sygt barn, men det gik ved SKARP udnyttelse af pigens lure

Det gik ok, men jeg vil jo helst have det er perfekt, så jeg er lidt træt af de fejl der nu kom.. men pyt! Bare den smager godt!

Jeg fik lyst til sommer og blomster da jeg gik tur i regnen, så det var den inspiration jeg havde

Det er chokoladekage med chokostykker med en enkelt lag skovbærmousse i...

Jeg fik også lige smidt en bolledej sammen så de skal lige klaskes på en bageplade og i ovnen i morgen tidlig

Knus Caroline

- Nååårh et PRES jeg ville føle, hvis jeg skulle prøve på, at leve op til DET i min mødregruppe .....ved godt det ikke er en konkurence, men alligevel! Man vil jo så gerne gøre det (ligeså) godt.

Det er en pisse flot kage! Dén ros skal du da vitterligt ha!     Og meget overskudsagtigt. Det kommer I da til at smovse og hygge Jer med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JustAnotherName skriver:

- Nååårh et PRES jeg ville føle, hvis jeg skulle prøve på, at leve op til DET i min mødregruppe .....ved godt det ikke er en konkurence, men alligevel! Man vil jo så gerne gøre det (ligeså) godt.

Det er en pisse flot kage! Dén ros skal du da vitterligt ha!     Og meget overskudsagtigt. Det kommer I da til at smovse og hygge Jer med

Vi har heldigvis været hos de andre allerede

Men som jeg forklarede dem er det jo min hobby ligesom de måske syr, strikker eller hvad ved jeg! Og på den måde forstod de jo at det er noget jeg nyder at bruge min tid på i stedet for at læse en bog, se fjernsyn el. lign når Laura sover

Og tak... den smagte fantastisk!!!

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Ja det er almindelig cellofan.... Har købt det i Kvickly hvis det kan hjælpe

Super at der er kommet endnu en pige i "klubben"

Har planer om et modelleringskursus i januar med bamsemodellering og baby converse

Jeg vil med!!!!

Anmeld

4. november 2010

Anasmor

Caroline86 skriver:

Jeg vil med!!!!

Du skal være SÅ velkommen

Anmeld

4. november 2010

JustAnotherName

Caroline86 skriver:

Vi har heldigvis været hos de andre allerede

Men som jeg forklarede dem er det jo min hobby ligesom de måske syr, strikker eller hvad ved jeg! Og på den måde forstod de jo at det er noget jeg nyder at bruge min tid på i stedet for at læse en bog, se fjernsyn el. lign når Laura sover

Og tak... den smagte fantastisk!!!

De er meget heldige 

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Du skal være SÅ velkommen

Jeg skriver i øvrigt nok lige en mail til dig en af dagene... Jeg har nemlig lige nogle spørgsmål jeg håber du kan svare på, hvis det er ok?

Anmeld

4. november 2010

Anasmor

Caroline86 skriver:

Jeg skriver i øvrigt nok lige en mail til dig en af dagene... Jeg har nemlig lige nogle spørgsmål jeg håber du kan svare på, hvis det er ok?

Selvfølgelig Caroline... Du kan ALTID spørge )

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Selvfølgelig Caroline... Du kan ALTID spørge )

Anmeld

4. november 2010

Chamomile

Hvor er den flot!

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Chamomile skriver:

Hvor er den flot!

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.