Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Laulund87

SeptemberBaby skriver:

Jeg kendte engang en, som lige havde lilemanden med til fremvisning på uni. Hun valgte så at skifte ham lige midt på et af kantinebordene (der er jo ikke klude og den slags umiddelbart tilgængelige for de studerende). Da svor jeg, at jeg aldrig selv ville blive sådan en mor, der går i et med lortebleer, snot osv. Og synes selv, jeg har holdt det sådan nogenlunde.

I ved, der er bare de der typer, som helt opsluges af mor/barn-symbiosen og pludselig tørrer snot af direkte med fingrene, selv lige hapser madsnask fra babys kind osv. osv. Tror simpelthen de her mødre helt glemmer den virkelighed, de indgik i inden babyen kom til verden. Tror da ikke, de gør det for at være klamme. Tværtom er de bare lige midt i rollen som mor.

Men som sagt,  jeg er selv meget bevidst om at undgå det der...

Og ang. DUM-afsnittet, - ja, det er da klamt, men det går nu nok. Der er skisme så meget, der kunne være meget værre. Den lille fik sa en tør, ren mås og en bolle at spise. Tænk hvis det modsatte havde gjort sig gældende...

Her er jeg godt nok helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Nanastep

hun havde en puslepude, hvorfor gjorde hun det så ikke på gulvet eller ligne!!!

KØKKENBORDET!!!

Anmeld

4. november 2010

Corn

Da jeg så afsnittet igår, sagde jeg til manden, at det helt ville være at læse om på baby

Havde hun nu bare brugt et underlag, så skidt, men direkte på bordet, hvad nu hvis det havde været sådan en "all-back"-ble, hvor lorten gik om til skulderbladene... Mums, tag lige nutella på brødet skat

Anmeld

4. november 2010

Loa

Macaab skriver:

Mums, tag lige nutella på brødet skat

LOL

Anmeld

4. november 2010

Lulle25

Helt enig om at det er for klamt og må så også indrømme at moderen til Maja bare er så intetsigende, hun virker så ugidelig og som om alt bare er ligegyldigt. Når det så er sagt passer hun jo Maja.

Tænker nemlig i forhold til Cisilayas (staves) mor, som står med en skarp saks lige i hovedet på hendes lille baby der sidder på køkkenbordet og hopper rundt, der tænker jeg bare stop med det der. Plus hun og kæresten ryger, skændes og ja er bare ikke lige gode forældre efter min mening. Har besluttet mig for jeg ikke vil se programmet mere hvis de er med for bliver simpelthen så ked af den måde den lille fine pige bliver behandlet på.

kh Louise

Anmeld

4. november 2010

CmarianN

Triile skriver:

Sidder lige og ser de unge mødre, og synes ikke jeg er særlig sart eller sippet, men det er da klamt at skifte sin datter på køkkenbordet.

bare lige en mening fra mig

Haha PRÆCIS det jeg også sagde!!!

Kunne hun da i det mindste ikke have lagt et tæppe/håndklæde under?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.