Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

CamiRon

Nallz skriver:

Christina, Majas mor.

Kommer det bag på nogen, at det er hende?  Det er vist ik fordi hun er allermest snu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Nalle

CamiRon skriver:

Kommer det bag på nogen, at det er hende?  Det er vist ik fordi hun er allermest snu!

Nej, det ville da godt nok være synd at sige!

Anmeld

4. november 2010

lucas<3

så det ik- men tænkte at det nook var hende'.

Anmeld

4. november 2010

SiLiMiMa

Triile skriver:

Sidder lige og ser de unge mødre, og synes ikke jeg er særlig sart eller sippet, men det er da klamt at skifte sin datter på køkkenbordet.

bare lige en mening fra mig

jo på DEN måde, hun gør det på!!!

hjemme hos mine forældre skifter vi også vores Maia på køkkenbordet, når vi er på besøg, men vi har et stort tæppe, underlag og stofble under!!!

Man kan da ikke skifte direkte på bordet....AD!

Anmeld

4. november 2010

quar20

Er bare SÅ enig... Da jeg så afsnittet kom kvalmen...!! Det er for det første SKIDE ulækkert mht. til bakterier osv.. Men tænker også på Lillepigens ryg? Det må sku da ikke være rart at ligge der og få skiftet rumpen på sådan et hårdt bord..!!

Anmeld

4. november 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

og bemærk lige at hun lige bagefter smører en bolle til sin datter på det selvsamme køkkenbord, stadig med lortebleen bundet i en pose stående på bordet. Skal lige siges at en stofble som underlag altså ikke helt er nok, da den er gennemtrængelig for div. mikroorganismer

Anmeld

4. november 2010

Maddox

ENIG!!!

Det er bare totalt klamt at skifte på et køkkenbord.... AD!

Ville til hver en tid selv foretrække, at sætte mig på gulvet, hvis ikke der var andre muligheder.. Hvilket jeg altid gør, hvis vi er på besøg et sted uden pusleplads..  

Anmeld

4. november 2010

Loa

Jeg bryyyyyyyder mig bare ikke om hende...... Arh, der er bare sååå mange ting ved hende der tricker mig.........  

Anmeld

4. november 2010

Frk. Himmelblå

Jeg kendte engang en, som lige havde lilemanden med til fremvisning på uni. Hun valgte så at skifte ham lige midt på et af kantinebordene (der er jo ikke klude og den slags umiddelbart tilgængelige for de studerende). Da svor jeg, at jeg aldrig selv ville blive sådan en mor, der går i et med lortebleer, snot osv. Og synes selv, jeg har holdt det sådan nogenlunde.

I ved, der er bare de der typer, som helt opsluges af mor/barn-symbiosen og pludselig tørrer snot af direkte med fingrene, selv lige hapser madsnask fra babys kind osv. osv. Tror simpelthen de her mødre helt glemmer den virkelighed, de indgik i inden babyen kom til verden. Tror da ikke, de gør det for at være klamme. Tværtom er de bare lige midt i rollen som mor.

Men som sagt,  jeg er selv meget bevidst om at undgå det der...

Og ang. DUM-afsnittet, - ja, det er da klamt, men det går nu nok. Der er skisme så meget, der kunne være meget værre. Den lille fik sa en tør, ren mås og en bolle at spise. Tænk hvis det modsatte havde gjort sig gældende...

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
sandratobias skriver:

Zyz nu oz lige det var lidt nasty... Så ku hun i det mindste ha en pusleplade/stofble under... 

LOL - Jeg så det ikke, da det var onsdag = DH Men altså - da jeg læste det ene indlæg, så regnede jeg da med at hun havde en pusleplade eller noget. Jeg havde da ALDRIG i min vildeste fantasi forestillet mig at det var DIREKTE på køkkenbordet!! hahaha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.