Gele Royal ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Mullefisen2011

VNB skriver:

mange tak  og håber snart det lykkes for jer!

Men ja jeg ville ikke fuldstændig afvise at disse piller kan have en positiv indflydelse... så er det jo om hvad man selv tror på

Tror jeg hører klinikken i morgen hvad de har af erfaringer med produktet  Også for at høre deres erfaring med det..

Men godt både at høre godt og dårligt om tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Mullefisen2011

Minibix skriver:

Vi havde prøvet at få et barn i 1 år, da min svigerinde anbefalede mig at prøve naturmedicin, herunder Gele Royal, som hun selv havde prøvet - det er vist ud fra den der liste de har i matas. Jeg havde i laaaang tid slet ikke haft menstruation (få gange på flere år) og var blevet undersøgt ved læge og gynækolog og de kunne ikke finde nogen fysisk årsag. Prøvede Gele Royal, noget der hed Ovarium og Menstruasan og 14 dage efter startede min mens og blev herefter fuldstændig regelmæssig. 6 mdr. senere blev jeg gravid. I dag har vi to dejlige piger, nr to kom i første forsøg. Jeg tror altså der er noget om naturmedicin, hvis ens problem er at man mangler lige præcis det de kan give en;-) Samtidig giver det en psykisk ro at man foretager sig noget, troen flytter bjerge som man siger. Så har man endnu ikke fået en decideret diagnose der peger på andre årsager, så synes jeg da det er et forsøg værd;-)

Wauhh det er alligevel en helt vild historie.. Det er godt nok utroligt..

Men kan også læse at flest af dem der bruger det har en meget ureglmæssig cyklus,  så kan det jo sagtens være det hjælper..

Min er dog ikke sååå ustabil igen kun pga. stress lige nu.. Men hvis det kunne hjælpe den på vej samt give større æggebasser så ville det måske hjælpe os lidt på vej..

Prøver at høre dem i morgen

Anmeld

20. november 2010

k-girl

Hej Alle.
Der findes jo 5 forskellige gele Royal i bidro serien.
Hvilken en har i taget?
Ren, plus, pms, kvinde eller vitamin??

Hjæææælp mig...

Anmeld

20. november 2010

Christina.78

Ren Gele Royal, Ovarium D6 og Menstuasan..dem prøvede jeg sammen og fik først og fremmest mere regelmæssig mens; ved ikke om de hjalp på at jeg blev hurtigere gravid  men ca ½ år efter opstart stod jeg med positiv test..mange læger osv siger naturmedicin er bras-  jeg ved ikke..tro flytter bjerge, så...

og denne trio var såmænd ikke så dyr i Matas..

Synes bare du skal prøve at høre ad ifl IVI behandling og så gøre hvad dit hjerte siger dig...

Anmeld

20. november 2010

Mullefisen2011

Christina.78 skriver:

Ren Gele Royal, Ovarium D6 og Menstuasan..dem prøvede jeg sammen og fik først og fremmest mere regelmæssig mens; ved ikke om de hjalp på at jeg blev hurtigere gravid  men ca ½ år efter opstart stod jeg med positiv test..mange læger osv siger naturmedicin er bras-  jeg ved ikke..tro flytter bjerge, så...

og denne trio var såmænd ikke så dyr i Matas..

Synes bare du skal prøve at høre ad ifl IVI behandling og så gøre hvad dit hjerte siger dig...

Synes det er en hel jungle at finde ud af

Vil prøve at høre hvad klinikken siger tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.