Gele Royal ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.255 visninger
14 svar
1 synes godt om
3. november 2010

Mullefisen2011

Sad og læste lidt på nettet.. og faldt over navnet Gele Royal...
Søgte lidt på Google og fandt frem til at det er noget der hjælper på fertiliteten..

Så tænker jeg lidt om det er noget der er godt at spise i forhold til IUI behandlingen??? Eller hvordan?

Er der andre af jer der spiser det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Lisbeth1985

Jeg har aldrig hørt om det før og jeg tvivler på, at det hjælper Jeg tror, at hvis man generelt spiser sundt (grønsager, fisk, ingen sukker, osv) må det kunne gøre tricket - med mindre man har PCO (der gælder hvis nogle andre madregler).. Jeg spiser sundt og supplerer min kost med fiskeolie og gravitamin..

Anmeld

3. november 2010

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har aldrig hørt om det før og jeg tvivler på, at det hjælper Jeg tror, at hvis man generelt spiser sundt (grønsager, fisk, ingen sukker, osv) må det kunne gøre tricket - med mindre man har PCO (der gælder hvis nogle andre madregler).. Jeg spiser sundt og supplerer min kost med fiskeolie og gravitamin..

Kan du have ret i  Der er vidst også noget med at det er møg dyrt..  Tror bare jeg fortsætter mine kostvaner, motion og vitaminpiller så

Anmeld

3. november 2010

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Kan du have ret i  Der er vidst også noget med at det er møg dyrt..  Tror bare jeg fortsætter mine kostvaner, motion og vitaminpiller så

Det lyder fornuftigt

Anmeld

3. november 2010

VNB

Min kæreste og jeg havde prøvet på at lave en baby i 2 år - intet hjalp!

jeg fandt frem til Gele Royal og tænkte at det da ikke skadede at prøve det...

1 måned efter stod jeg med den fineste positive graviditets test!

Skal jo ikke kunne sige 100 % at det var pillerne der gjorde det, men synes da det er værd at nævne når det nu skete ligeså snart jeg begyndte at spise dem...

Og så er det jo "bare" et rent natur produkt, så det skader jo ihvertfald ingen steder at tage det.... man skal bare huske at stoppe lige så snart man er blevet gravid, da man ikke ved hvordan de (ligesom alt andet man propper i munden) kan påvirke et foster...

om det har en invirkning på IUI skal jeg så ikke lige gøre mig klog på.. men det kan du vel høre klinikken om?

knus

Anmeld

3. november 2010

Mullefisen2011

VNB skriver:

Min kæreste og jeg havde prøvet på at lave en baby i 2 år - intet hjalp!

jeg fandt frem til Gele Royal og tænkte at det da ikke skadede at prøve det...

1 måned efter stod jeg med den fineste positive graviditets test!

Skal jo ikke kunne sige 100 % at det var pillerne der gjorde det, men synes da det er værd at nævne når det nu skete ligeså snart jeg begyndte at spise dem...

Og så er det jo "bare" et rent natur produkt, så det skader jo ihvertfald ingen steder at tage det.... man skal bare huske at stoppe lige så snart man er blevet gravid, da man ikke ved hvordan de (ligesom alt andet man propper i munden) kan påvirke et foster...

om det har en invirkning på IUI skal jeg så ikke lige gøre mig klog på.. men det kan du vel høre klinikken om?

knus

Vildt.. Tillykke med graviditeten.. Har hørt flere af de historier også derfor jeg var lidt nysgerrig.. og der er mange på nettet der snakker om dem.. Så var nysgerrig om de havde noget at sige

Men tror jeg prøver at høre dem ad på klinikken på fredag hvad de siger og mener

Anmeld

3. november 2010

Faith

Da vi i sin tid begyndte på projekt baby, gik jeg i Matas for at høre om de havde noget der evt kunne forbedre vores chancer for graviditet. Hun havde en hel liste med forskelligt naturmedicin som skulle have en gavnlig effekt på fertiliteten. Gele royal var en af dem. Jeg købte hele molevitten (der var for ca 1000 kr), men det endte alligevel med at vi måtte i behandling på fertilitetsklinik.

Så NEJ jeg tror det er FUP og FIDUS!

Anmeld

4. november 2010

Mullefisen2011

smillaluna skriver:

Da vi i sin tid begyndte på projekt baby, gik jeg i Matas for at høre om de havde noget der evt kunne forbedre vores chancer for graviditet. Hun havde en hel liste med forskelligt naturmedicin som skulle have en gavnlig effekt på fertiliteten. Gele royal var en af dem. Jeg købte hele molevitten (der var for ca 1000 kr), men det endte alligevel med at vi måtte i behandling på fertilitetsklinik.

Så NEJ jeg tror det er FUP og FIDUS!

Ej hvor VILDT at de kommer med en hel liste med produkter der kan hjælpe  Men tror ikke selv så meget på alle de der ting..

Læste bare lige noget med at man fik større æg og sådan noget af Gele Royal, men gider ikke bruge penge på det hvis det er spild.. så hellere undvære

Anmeld

4. november 2010

VNB

Mullepigen86 skriver:

Vildt.. Tillykke med graviditeten.. Har hørt flere af de historier også derfor jeg var lidt nysgerrig.. og der er mange på nettet der snakker om dem.. Så var nysgerrig om de havde noget at sige

Men tror jeg prøver at høre dem ad på klinikken på fredag hvad de siger og mener

mange tak  og håber snart det lykkes for jer!

Men ja jeg ville ikke fuldstændig afvise at disse piller kan have en positiv indflydelse... så er det jo om hvad man selv tror på

Anmeld

4. november 2010

Minibix

Vi havde prøvet at få et barn i 1 år, da min svigerinde anbefalede mig at prøve naturmedicin, herunder Gele Royal, som hun selv havde prøvet - det er vist ud fra den der liste de har i matas. Jeg havde i laaaang tid slet ikke haft menstruation (få gange på flere år) og var blevet undersøgt ved læge og gynækolog og de kunne ikke finde nogen fysisk årsag. Prøvede Gele Royal, noget der hed Ovarium og Menstruasan og 14 dage efter startede min mens og blev herefter fuldstændig regelmæssig. 6 mdr. senere blev jeg gravid. I dag har vi to dejlige piger, nr to kom i første forsøg. Jeg tror altså der er noget om naturmedicin, hvis ens problem er at man mangler lige præcis det de kan give en;-) Samtidig giver det en psykisk ro at man foretager sig noget, troen flytter bjerge som man siger. Så har man endnu ikke fået en decideret diagnose der peger på andre årsager, så synes jeg da det er et forsøg værd;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.