Jeg bliver bare så arrig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Nalle

Anne6 skriver:

Jeg tænkte præcis det samme da jeg læste det . Man har jo aldrig hørt noget om den  mere  om sag.. Puha får det bare så dårligt over sådan noget..

Ja, det simpelthen forfærdeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Noah`s mor<3

Jeg har hørt igennem en som kender et familie medlem til stine at bette børn blev fjernet og hun var i fængsel... Så måske er det bare et tilfælde, med mindre de har gjort det sammen hvilket jeg overhovedet ikke kunne forstille mig...

Anmeld

3. november 2010

Noah`s mor<3

3. november 2010

Kamilla-m

benjamin var ikke seks mdr i januar. han var 4 mdr.

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Jeg kan slet ikke holde sådan noget ud! Jeg får det fysisk og psykisk dårligt  

Anmeld

3. november 2010

Shibby

Det der..er..SÅ syret!! Hvorfor blev han løsladt

Anmeld

3. november 2010

Shibby

MortilMogL skriver:

benjamin var ikke seks mdr i januar. han var 4 mdr.

Benjamin er fra 7 jan 2010 ikk?

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Jeg kommer lige til, at tænke på en historie min x-svigermor fortalte mig for mange år siden, da min søn var 6 mdr gammel...

Et tysk par (moderen var 18, faderen var 40), havde et barn/en baby på 6 mdr, og de var ved at blive godt frustrerede over, at deres barn græd hele tiden. De vidste så desværre ikke så meget om børn, så deres løsning var, at fylde badekaret med skoldhedt vand og putte barnet i  Barnet skreg naturligvis i vilden sky, så de mente, at det nok ville hjælpe, at tømme badekaret for det brandhede vand, og fylde det med iskoldt vand, og komme barnet i dét  Barnet skreg, om muligt, endnu mere, og da de ikke kunne få barnet til, at stoppe, lagde de barnet i sin seng, lukkede døren, og gik. Næste morgen finder de barnet dødt i sin seng... Det var jo ikke så godt, tænker de. Men hvad nu?! De beslutter, at ingen skal opdage det, så de må jo af med liget... Og de beslutter sig for, at brænde det... I ovnen..!! Får det helt dårligt af, at skrive historien  Håber ikke, at jeg gør andre for utilpas, så vil jeg gerne undskylde NU! Parret fik kun få måneders fængelsdom hver... Uhyggeligt!

Anmeld

3. november 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

Benjamin er fra 7 jan 2010 ikk?

jo, det er han. og i maj var han kun fire mdr .

Anmeld

3. november 2010

Mi

Louisiana28 skriver:

Jeg kommer lige til, at tænke på en historie min x-svigermor fortalte mig for mange år siden, da min søn var 6 mdr gammel...

Et tysk par (moderen var 18, faderen var 40), havde et barn/en baby på 6 mdr, og de var ved at blive godt frustrerede over, at deres barn græd hele tiden. De vidste så desværre ikke så meget om børn, så deres løsning var, at fylde badekaret med skoldhedt vand og putte barnet i  Barnet skreg naturligvis i vilden sky, så de mente, at det nok ville hjælpe, at tømme badekaret for det brandhede vand, og fylde det med iskoldt vand, og komme barnet i dét  Barnet skreg, om muligt, endnu mere, og da de ikke kunne få barnet til, at stoppe, lagde de barnet i sin seng, lukkede døren, og gik. Næste morgen finder de barnet dødt i sin seng... Det var jo ikke så godt, tænker de. Men hvad nu?! De beslutter, at ingen skal opdage det, så de må jo af med liget... Og de beslutter sig for, at brænde det... I ovnen..!! Får det helt dårligt af, at skrive historien  Håber ikke, at jeg gør andre for utilpas, så vil jeg gerne undskylde NU! Parret fik kun få måneders fængelsdom hver... Uhyggeligt!

Føj.

Børn har bare ingen rettingheder i vores ellers moderne samfund.

Bliver ked af det og vred på vegne af alle de børn som er overladt til forældre eller andre voksne som ikke magter opgaven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.