Jeg kommer lige til, at tænke på en historie min x-svigermor fortalte mig for mange år siden, da min søn var 6 mdr gammel...
Et tysk par (moderen var 18, faderen var 40), havde et barn/en baby på 6 mdr, og de var ved at blive godt frustrerede over, at deres barn græd hele tiden. De vidste så desværre ikke så meget om børn, så deres løsning var, at fylde badekaret med skoldhedt vand og putte barnet i
Barnet skreg naturligvis i vilden sky, så de mente, at det nok ville hjælpe, at tømme badekaret for det brandhede vand, og fylde det med iskoldt vand, og komme barnet i dét
Barnet skreg, om muligt, endnu mere, og da de ikke kunne få barnet til, at stoppe, lagde de barnet i sin seng, lukkede døren, og gik. Næste morgen finder de barnet dødt i sin seng... Det var jo ikke så godt, tænker de. Men hvad nu?! De beslutter, at ingen skal opdage det, så de må jo af med liget... Og de beslutter sig for, at brænde det... I ovnen..!! Får det helt dårligt af, at skrive historien
Håber ikke, at jeg gør andre for utilpas, så vil jeg gerne undskylde NU! Parret fik kun få måneders fængelsdom hver... Uhyggeligt!
Anmeld