Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne6 skriver: Baby fik hjerneskader efter voldsomme tæsk - Krimi - BT.dk www.bt.dk En 29-årig mand er sigtet for et groft overfald på en baby, der fik hjerneskader af overfaldet. - Krimi Har i set det her?
ja jeg så det lige kort i eftermiddags.. Bliver også noget så harm!!
Jeg bliver virkelig helt dårlig når jeg læser det....
Nej jeg er lige ved at græde - der er simpelthen INGEN undskyldning for det dér! Manden må jo have en brist, ingen normale mennesker kunne finde på at behandle en lille baby på den måde.... Hvor er det bare sørgeligt:-(
Der findes ikke ord for det der!!!
Kan godt være jeg husker forkert ny, men er Benno ikke 29 år? Det skete i maj og han var 6 måneder, ligesom Benjamin? Hmm bom bom tænker jeg bare.
Nallz skriver: Kan godt være jeg husker forkert ny, men er Benno ikke 29 år? Det skete i maj og han var 6 måneder, ligesom Benjamin? Hmm bom bom tænker jeg bare.
Du siger noget der....sådan havde jeg ikke lige tænkt. Men GUD hvor er det dog forfærdeligt! Har slet ikke ord for hvor stort et svin jeg synes den mand er (uanset om det er Benno eller en anden).
Jeg tænkte præcis det samme da jeg læste det . Man har jo aldrig hørt noget om den mere om sag.. Puha får det bare så dårligt over sådan noget..
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Du siger noget der....sådan havde jeg ikke lige tænkt. Men GUD hvor er det dog forfærdeligt! Har slet ikke ord for hvor stort et svin jeg synes den mand er (uanset om det er Benno eller en anden).
Lige præcis!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128