Kan ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

sarahb

Chatarina skriver:

ÅHH søde hvor kan jeg huske det. var sikker på jeg fødte i uge 37+3 ligesom pigerne men endte sku med at føde en dag efter termin. jeg gad bare heller ikke mere Men tænk på det smukke barn du får ud af det.

Og hvor er det bare et fint navn

har sorteret lidt af valdemars tøj fra så du må jo sige til hvis du vil se det

ja jeg kan simpelthen ikk overskue at gå længe endnu. han skal ud til os.

Jamen du sender endelig billeder søde hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

Pyh, det lyder altså som en hård omgang... 
Men nu er det heldigvis begrænset, hvor længe der går før guldklumpen kommer - selvom det er en ringe trøst, når det er så udmattende...

Og sikke et fint navn! (Synes det er rigtigt flot, når det staves Yonas).

Og Sarah...? Smider du ikke snart et bette mavebillede? For selvom du er sååå smadret af smerter, så er jeg HELT sikker på, at du er fantastisk smuk!

Kram, Karina 

jo jeg må lige få taget et mave billede her snart.. Men der er ikke sket så mehget siden sidst. men jeg finder ud af det og ligger et ind

Ja det er et rigtig sødt navn, det er Omer der skal have skulderklappet der. Det er hans valg

Anmeld

4. november 2010

sarahb

bondepigen skriver:

Jeg håber du føder snart, søde!

Jeg synes nu det var dejligt at være gravid.... i ANDEN TRIMESTER vel at mærke!!! i første og sidste tredjedel var det bestemt ikke rosenrødt, men de midterste 3 mdr. var fantastiske!

LIGE PRÆCIS.. starten og slutningen er bare til at gå til over.. puha...

Ja håber virkelig også snart der sker noget...

Anmeld

4. november 2010

sarahb

xxx skriver:

Håber snart du kan holde lille Jonas i din arme! Skønt navn i øvrigt 

Sender dig en masse tanker og krydser fingre for at du snart føder! 

Kram!

TAAAAK...
Jeg håber tankerne og ve støvet virker...

Anmeld

4. november 2010

sarahb

Karo skriver:

Det er ikke dårligt at have børn med samme navn som en af Mettes

Jeg håber virkeligt for dig at Jonas snart kommer ud, så du ikke skal gå og havde det dårligt mere.

Jeg sender tonsvis at vestøv herfra********************************

Ja jeg håber også han kommer meget snart...
Men mine forhåbninger er sikkert AAAALT for høje, så jeg skal sikkert gå længe endnu.

Men ve støv får jeg aldrig for meget af så keep it coming

Anmeld

4. november 2010

Karo

sarahb skriver:

Ja jeg håber også han kommer meget snart...
Men mine forhåbninger er sikkert AAAALT for høje, så jeg skal sikkert gå længe endnu.

Men ve støv får jeg aldrig for meget af så keep it coming

Kender alt til det med forhøje forventninger Jeg er jo gået 14 dage over begge gange og blevet sat igang begge gange. Ikke det mest fede at gå og vente og vente, og kan specielt husk at tiden var slem med Ida.

Anmeld

4. november 2010

sarahb

Karo skriver:

Kender alt til det med forhøje forventninger Jeg er jo gået 14 dage over begge gange og blevet sat igang begge gange. Ikke det mest fede at gå og vente og vente, og kan specielt husk at tiden var slem med Ida.

aaaarrrggghhh..14 dage begge gange.. Puha, det må F.... være hårdt.. Men nu har du de 2 dejligste guldklumper.. ihh de er så smukke.

Anmeld

4. november 2010

Karo

sarahb skriver:

aaaarrrggghhh..14 dage begge gange.. Puha, det må F.... være hårdt.. Men nu har du de 2 dejligste guldklumper.. ihh de er så smukke.

Bagefter tænker man jo ikke så meget over den lange ventetid. Så syndes man bestemt den har været det hele værd

Men kan sagtens følge dig i at du vil have ham ud nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.