Kan ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. november 2010

sarahb

Nu kan jeg ikke være gravid mere, det hænger mig langt ud af halsen..
Har så ondt i bækkenet og halebenet. Så føler jeg mig kæmpe stor og er bare inde i en mega trætheds fase. Oveni det er jeg syg, hals, næse og mit hoved er bare tungt, har været det siden i lørdags... PUHA!! Det er virkelig bare ikke sjovt. Så fik vi 3 dage med fødselsdag overstået.. I dag med dagplejen, det var rigtig sjovt at se Isaac i sit rette element vise frem og gøre ved.. Han var dælme stolt.
Men nu er jeg også bare udkørt og færdig.
Havde sat mig i hoved jeg skulle føde i uge 38+? Og er fra i morgen af... Men ved ikke om den holder.. Jeg vil Ønske det for er virkelig ikke i humør til mere,og vil bare ha ham ud....
Men det skulle ikk undre mig jeg når terminsdatoen og meget længere..

Ihh hvor er det rosenrødt at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

anna-jonas

Lige mine ord, da jeg var gravid..........................det er noget opreklameret lort.

Men hold da kæft hvor er gevinsten bare for lækker................tænk, du skal snart se ind i øjnene på en helt ny lille baby-dreng.

Hvad skal han forresten hedde??

Knus Mette

Anmeld

3. november 2010

sarahb

anna-jonas skriver:

Lige mine ord, da jeg var gravid..........................det er noget opreklameret lort.

Men hold da kæft hvor er gevinsten bare for lækker................tænk, du skal snart se ind i øjnene på en helt ny lille baby-dreng.

Hvad skal han forresten hedde??

Knus Mette

Jeg prøver også fokusere på det, men det er dælme svært..
Ihh dem der siger det er SÅÅÅÅ skønt at være gravid lyver sgu...
Nej hvor jeg ikke gider, men når den lille skat ligger i mine arme og kigger på mig så er det jo det hele værd...

Jamen søde Mette han skal såment hende Jonas. Så vi har begge en lækker dreng med det skønne navn. Ved ikke stavemåden endnu men det er i hvert tilfælde udtalt Jonas

Anmeld

3. november 2010

anna-jonas

sarahb skriver:

Jeg prøver også fokusere på det, men det er dælme svært..
Ihh dem der siger det er SÅÅÅÅ skønt at være gravid lyver sgu...
Nej hvor jeg ikke gider, men når den lille skat ligger i mine arme og kigger på mig så er det jo det hele værd...

Jamen søde Mette han skal såment hende Jonas. Så vi har begge en lækker dreng med det skønne navn. Ved ikke stavemåden endnu men det er i hvert tilfælde udtalt Jonas

Aiiiiiiii....................Sarah, en Jonas?? Så kan jeg love dig at han bliver en lækker og nem lille knægt......................det ligger bare til navnet. Hvordan kan man ellers stave det??? Jonaz?? Eller Ionas??

Knus Mette

Anmeld

3. november 2010

sarahb

anna-jonas skriver:

Aiiiiiiii....................Sarah, en Jonas?? Så kan jeg love dig at han bliver en lækker og nem lille knægt......................det ligger bare til navnet. Hvordan kan man ellers stave det??? Jonaz?? Eller Ionas??

Knus Mette

ja ikk.. Det var jo det jeg tænkte, han kan kun blive lækker hvis han bliver navne bror med Mettes Jonas.
Mange pakistanere staver det Yonas. Men for mig er det lidt ligegyldigt bare at man kan se at det er Jonas det udtales og det synes jeg sagtens man kan med Y også. Det er noget andet hvis det er Younes. Så virker det ikke så Jonas agtigt mere.

Anmeld

4. november 2010

Ranarupta

sarahb skriver:

Har så ondt i bækkenet og halebenet. Så føler jeg mig kæmpe stor og er bare inde i en mega trætheds fase. Oveni det er jeg syg, hals, næse og mit hoved er bare tungt, har været det siden i lørdags... PUHA!! Det er virkelig bare ikke sjovt. Så fik vi 3 dage med fødselsdag overstået.. I dag med dagplejen, det var rigtig sjovt at se Isaac i sit rette element vise frem og gøre ved.. Han var dælme stolt.
Havde sat mig i hoved jeg skulle føde i uge 38+? Og er fra i morgen af... Men ved ikke om den holder.. Jeg vil Ønske det for er virkelig ikke i humør til mere,og vil bare ha ham ud....

Pyh, det lyder altså som en hård omgang... 
Men nu er det heldigvis begrænset, hvor længe der går før guldklumpen kommer - selvom det er en ringe trøst, når det er så udmattende...

Og sikke et fint navn! (Synes det er rigtigt flot, når det staves Yonas).

Og Sarah...? Smider du ikke snart et bette mavebillede? For selvom du er sååå smadret af smerter, så er jeg HELT sikker på, at du er fantastisk smuk!

Kram, Karina 

Anmeld

4. november 2010

ChatH

sarahb skriver:

ÅHH søde hvor kan jeg huske det. var sikker på jeg fødte i uge 37+3 ligesom pigerne men endte sku med at føde en dag efter termin. jeg gad bare heller ikke mere Men tænk på det smukke barn du får ud af det.

Og hvor er det bare et fint navn

har sorteret lidt af valdemars tøj fra så du må jo sige til hvis du vil se det

Anmeld

4. november 2010

Bondepigen

Jeg håber du føder snart, søde!

Jeg synes nu det var dejligt at være gravid.... i ANDEN TRIMESTER vel at mærke!!! i første og sidste tredjedel var det bestemt ikke rosenrødt, men de midterste 3 mdr. var fantastiske!

Anmeld

4. november 2010

Lilac

Håber snart du kan holde lille Jonas i din arme! Skønt navn i øvrigt 

Sender dig en masse tanker og krydser fingre for at du snart føder! 

Kram!

Anmeld

4. november 2010

Karo

sarahb skriver:

ja ikk.. Det var jo det jeg tænkte, han kan kun blive lækker hvis han bliver navne bror med Mettes Jonas.
Mange pakistanere staver det Yonas. Men for mig er det lidt ligegyldigt bare at man kan se at det er Jonas det udtales og det synes jeg sagtens man kan med Y også. Det er noget andet hvis det er Younes. Så virker det ikke så Jonas agtigt mere.

Det er ikke dårligt at have børn med samme navn som en af Mettes

Jeg håber virkeligt for dig at Jonas snart kommer ud, så du ikke skal gå og havde det dårligt mere.

Jeg sender tonsvis at vestøv herfra********************************

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.