Hvornår gik i på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Janni.

Jibbe skriver:

Så kan du jo så gå på barsel 4 uger før og det bliver i midten af februar og hvis du er fredet en måned før det er det jo i midten af januar. Så jeg tror du er rimelig fredet ;-)

Forstå mig ret, jeg vil gerne arbejde, men ser ikke formålet med aktivering så tæt på barsel. 

Krydser fingre for at firmaet jeg er vikar for lige nu, vil beholde mig længere tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Silas&Mille

Jeg har termin den 4. januar og går på barsel her den 6. december efter fyraften

Skal rigtig gå og rå-hygge der hjemme med at samle seng og puslebord og vaske babytøj, samt lave julebag hele december

Anmeld

3. november 2010

Maja88

jeg går på barsel den 20 januar.. og har termin den 10 marts...

går så tidligt. da jeg er under udd. og de andre starter på praktikforberedelse der og det er urrelevant for mig.

Anmeld

3. november 2010

MF<3

Buito skriver:

Jeg har termin d. 11/3-11. 

Jeg har termin 26 februar, jeg må først gå på barsel 28 januar. Og jeg er desværre arbejdsløs. Så 4 uger før termin. Ellers skal man vel sygemeldes?

Anmeld

3. november 2010

bøgelund

Buito skriver:

Hej piger.

Hvornår gik i på barsel? Jeg spørger egentlig fordi det muligvis ser ud til at jeg bliver arbejdsløs igen d. 31/12.

Hvis jeg bliver arbejdsløs, så har jeg jo sådan set lyst at gå på barsel så snart jeg kan. Ellers bliver jeg sendt i aktivering via fag foreningen, og hvad er formålet med det, når jeg står til at skulle på barsel?

Synes systemet er lidt underligt some tider 

Hilsen Buito

jeg gik fra 4. okt, og jeg har først termin 3/1 - 11.

Nu kender jeg ikke alle regler så godt, men grunden til at jeg kunne gå fra før, var fordi jeg havde en masse ferie der skulle afholdes inden. Så hvis du har noget rest ferie, kunne det da være en mulighed??  

Anmeld

3. november 2010

Marco2

Har termin den 3. februar og kan derfor gå på barsel den 6. januar. 4 uger før.

Vi har lukket mellem jul og nytår, så skal lige ind og ha' 3-4 arbejdsdage inden jeg går fra.

AG

Anmeld

3. november 2010

serinasmor

når jeg ikke er på barsel er jeg studerende ... så jeg gik på barsel/juleferie d. 17. dec (samme tidspunkt som alle de andre på  holdet) og havde termin d. 26. dec... prinsessen ville dog ikke ud til os før d. 5. jan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.