Kian 1 måned gammel i dag :) (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Ja du har ret...men har ikke været så forfærdelig aktiv herinde den sidste tid... pga. svigerfars død og alt muligt i forb. med det, og så arrangement af mine forældres diamantbryllup...

Men det er simpelthen for dårligt...undskyld. Det største i dit liv, og så opdager jeg ikke engang at du har født, før en måned efter...

Ej, søde.. driller bare.. Forventer ikke at alle lige holder øje med om jeg har født, man har jo også et liv udenfor cyberspace, og der kan let komme perioder hvor man ikke er særlig meget på..

Men nok om det.. Det gør mig virkelig ondt at din svigerfar er gået bort, det tager altid hårdt på en, når en man holder af går bort..

Men dejligt der også er sket lidt godt - stort tillykke med dine forældres diamantbryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Bondepigen

Trolde_mor skriver:

Ej, søde.. driller bare.. Forventer ikke at alle lige holder øje med om jeg har født, man har jo også et liv udenfor cyberspace, og der kan let komme perioder hvor man ikke er særlig meget på..

Men nok om det.. Det gør mig virkelig ondt at din svigerfar er gået bort, det tager altid hårdt på en, når en man holder af går bort..

Men dejligt der også er sket lidt godt - stort tillykke med dine forældres diamantbryllup

Ja, det har været en meget hård tid på det sidste. Men ville nu gerne have opdaget, du havde født alligevel!

Tak for lykønskningen med mine forældre, det er bare vildt... Gift i 60 år og ingen planer om skilsmisse..hehe.. heldigvis da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.