Kian 1 måned gammel i dag :) (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Trolde_mor

hen86 skriver:

Ej ej ej hvor er han bare fin

og uuuh han er da ALT for nuttet på det sidste billed uh hihi hvor jeg glæder mig til at besøge jer snart

kram kram kram

Aww tak Henry Vi glæder os også rigtig meget til at I kommer på besøg, hvor skal vi bare hygge

Kraaaaaam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

det gør hun også. men dejlig er hun...
og for første gang i dag har hun teget i dagplejen en rigtig fin krusedulle tegning...

Aww hvor dejligt, så er den vel sat i "glas og ramme"?

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

Trolde_mor skriver:

Aww hvor dejligt, så er den vel sat i "glas og ramme"?

ikk endnu... det hænger på køleskabet. og vi skal ha købt en mappe hvor vi kan sætte hendes tegninger i og en æske til de ting hun laver. så de kan gemmes og hun kan se det når hun bliver ældre.

Anmeld

3. november 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ikk endnu... det hænger på køleskabet. og vi skal ha købt en mappe hvor vi kan sætte hendes tegninger i og en æske til de ting hun laver. så de kan gemmes og hun kan se det når hun bliver ældre.

Sikke en super idé med æsken.

Vi vil også gemme Kians tegninger i en mappe når det er - har nemlig ikke noget fra jeg selv var lille hvilket jeg simpelthen bare syntes er SÅ ærgerligt

Og så har vi rammer oppe på hans værelse hvor han kan få sine egne tegninger sat i, så han rigtig kan vise dem frem for bedsterne

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

Trolde_mor skriver:

Sikke en super idé med æsken.

Vi vil også gemme Kians tegninger i en mappe når det er - har nemlig ikke noget fra jeg selv var lille hvilket jeg simpelthen bare syntes er SÅ ærgerligt

Og så har vi rammer oppe på hans værelse hvor han kan få sine egne tegninger sat i, så han rigtig kan vise dem frem for bedsterne

årh ja... mine forældre har så alt fra da jeg var lille og det er virkelig alt. selv alle mine mælketænder.
syntes det er dejligt at have ting man kan se tilbage på...
hvis asta laver noget rigtig flot skal det også op og hænge. tror også det første billed skal i ramme fordi det er det første.

men ellers har hun de fineste billeder til hendes værelse nogen man ikk kan få eller købe nogen steder, det nemlig min kusine og tante der har lavet dem til hende...

Anmeld

3. november 2010

Maria.

Hvor er han bare sød!!

Anmeld

3. november 2010

Mette.

Trolde_mor skriver:

Ihh tusind tak..

Ja, vi er virkelig også forbavsede over hvor mange kræftr han har i nakke/ryg. Du skulle have set jordmoder lige da han var født og selv løftede hovedet og kiggede rundt.. griner..

Havde slet ikke forventet at han ville kunne holde det så meget allerede. Har meget at han skal bare udvikle sig i sit eget tempo

Min lille pige var også hurtig til det og man bliver virkelig forbavset over hvad sådan nogle små størrelse kan.

Men er helt enig, de skal bestemt ikke presses til at kunne ting, de skal helst selv opdage det og gøre det i deres eget tempo.

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke en dejlig lille spillopmager

Anmeld

3. november 2010

Bondepigen

Trolde_mor skriver:

Tsk.. Tsk.. !!! Sådan noget skal du da holde øje med! Griner...

Tusind tak søde..

Ja du har ret...men har ikke været så forfærdelig aktiv herinde den sidste tid... pga. svigerfars død og alt muligt i forb. med det, og så arrangement af mine forældres diamantbryllup...

Men det er simpelthen for dårligt...undskyld. Det største i dit liv, og så opdager jeg ikke engang at du har født, før en måned efter...

Anmeld

5. november 2010

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Ja du har ret...men har ikke været så forfærdelig aktiv herinde den sidste tid... pga. svigerfars død og alt muligt i forb. med det, og så arrangement af mine forældres diamantbryllup...

Men det er simpelthen for dårligt...undskyld. Det største i dit liv, og så opdager jeg ikke engang at du har født, før en måned efter...

Ej, søde.. driller bare.. Forventer ikke at alle lige holder øje med om jeg har født, man har jo også et liv udenfor cyberspace, og der kan let komme perioder hvor man ikke er særlig meget på..

Men nok om det.. Det gør mig virkelig ondt at din svigerfar er gået bort, det tager altid hårdt på en, når en man holder af går bort..

Men dejligt der også er sket lidt godt - stort tillykke med dine forældres diamantbryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.