Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjerteligt tillykke med ham Min ældste datter fyldte også lige 3 år hér for godt 5 uger siden.Så nu vil jeg også læse lidt mere med i dette "Børn 3-6 år" debat-rum.
Hjerteligt tillykke med ham
Min ældste datter fyldte også lige 3 år hér for godt 5 uger siden.Så nu vil jeg også læse lidt mere med i dette "Børn 3-6 år" debat-rum.
TAK ! Ja nemlig. Det er et stort skridt når ens barn bevæger sig fra tumling til (lille) barn!
Og lige retur til dig med din datter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med ham
TbCp skriver: Stort tillykke med ham
Tak tak tak Og lige retur! Mener at Liva er et par uger ældre end Tjalfe ikke?
Kirle skriver: Tak tak tak Og lige retur! Mener at Liva er et par uger ældre end Tjalfe ikke?
Hun er fra 24. august så lige et par måneder ældre
KÆMPE tillykke søde Kirsten med din store dreng
Håber i har haft den dejligste dag! Glæder mig til det bliver min tur til at holde 3 års fødselsdag
TbCp skriver: Hun er fra 24. august så lige et par måneder ældre
Et par måneder ja det er rigtigt. Syntes de var i nærheden af hinanden
KÆMPE tillykke søde Kirsten med din store dreng Håber i har haft den dejligste dag! Glæder mig til det bliver min tur til at holde 3 års fødselsdag
Tak søde Lise
Ja det sker skam før man tror det. Jeg synes det er vildt at det var 3år siden i dag at jeg for sidste gang havde proppen inde i maven og så til frokost bliver frittet af 3 drenge på omkring de 3år om Tjalfe var inde i maven, sådan under blusen eller inden i munden eller? Og Tjalfe var helt med på den og viste mave og navle at det var der han fik mad inde i mors mave og tror endda også han fik nævnt at jeg havde et ar på maven hvor han kom ud. Meget surrealistisk
Tillykke Det er endnu en milepael med en 3 aarig i huset ogsaa herhjemme
Miamaja skriver: Tillykke Det er endnu en milepael med en 3 aarig i huset ogsaa herhjemme
Jamen så tillykke lige over Dejligt med 3årige
Guldkornet fra i går må være da Tjalfe skulle fra toilettet ind til gæsterne og far siger "Skynd dig ind til dine gæster" og Tjalfe svarer "Ja de elsker mig sådan!" HAHA det skal lige siges at det var en pædagogmedhjælper og 3 drenge fra Børnehaven. Hold op hvor jeg elsker min dejlige dreng!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128