Så kom min lille dreng også over i denne kategori...3år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. november 2010

<3

blev han sørme!

VIldt at det er i dag 3år siden jeg lå med veer og smerter og ud kom dette fantastiske væsen! 3år det er ingenting og alligevel føles det som en evighed... !

Tillykke til min dejlige søn Tjalfe med de 3år! : D

Her er et billede af alle hans gaver som han skal have her om lidt til fødselsdagsmorgenbordet Moren her glæder sig som et barn til at give ham dem!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

JulieE

Kirle skriver:

blev han sørme!

VIldt at det er i dag 3år siden jeg lå med veer og smerter og ud kom dette fantastiske væsen! 3år det er ingenting og alligevel føles det som en evighed... !

Tillykke til min dejlige søn Tjalfe med de 3år! : D

Her er et billede af alle hans gaver som han skal have her om lidt til fødselsdagsmorgenbordet Moren her glæder sig som et barn til at give ham dem!!!!

Ih... TILLYKKE med Tjalfe!!!!

Håber han får en rigtig dejlig dag og bliver rigtig glad for gaverne!!!

Anmeld

3. november 2010

<3

Det blev han heldigvis Ligenu er der ro efter BH har været på besøg og han få endelig lov til at få leget med alle sine nye ting - faktisk har han været så koncentreret om sit Mumihus, låsehus og mack iblandt andre gaver at han slet ikke har opdaget at moren har ryddet ud i alle de gamle ting som han ikke leger med med

Men sikken en dejlig dag Lige som den skal være

Anmeld

3. november 2010

MariaJ

Tillykke med ham  og snu mor, der ryddede op i ly de nye legesager.

Anmeld

3. november 2010

JulieE

Kirle skriver:

Det blev han heldigvis Ligenu er der ro efter BH har været på besøg og han få endelig lov til at få leget med alle sine nye ting - faktisk har han været så koncentreret om sit Mumihus, låsehus og mack iblandt andre gaver at han slet ikke har opdaget at moren har ryddet ud i alle de gamle ting som han ikke leger med med

Men sikken en dejlig dag Lige som den skal være

Det lyder rigtig hyggeligt! Og godt trick med at få ryddet ud i det han ike bruger, Det har jeg også gjort nogle gange

Anmeld

3. november 2010

<3

MariaJ skriver:

Tillykke med ham  og snu mor, der ryddede op i ly de nye legesager.

Tak ja jeg så lige mit snit til det

Anmeld

3. november 2010

<3

JulieE skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt! Og godt trick med at få ryddet ud i det han ike bruger, Det har jeg også gjort nogle gange

Det var/er rigtigt hyggeligt, Tjalfe er heldigvis god til at dele sit legetøj så der var næsten intet ramaskrig. Og det var søde børn der kom på besøg - hjælper også altid på det.

Det bliver bestemt ikke sidste gang det sker. Men han ved hvor jeg stiller det - på loftet - så engang imellem vil han op på loftet og kigge på det gamle legetøj og så kommer det *sjovt* nok næsten altid noget ned igen... Jaja sådan fungerer det herhjemme

Anmeld

3. november 2010

JulieE

Kirle skriver:

Det var/er rigtigt hyggeligt, Tjalfe er heldigvis god til at dele sit legetøj så der var næsten intet ramaskrig. Og det var søde børn der kom på besøg - hjælper også altid på det.

Det bliver bestemt ikke sidste gang det sker. Men han ved hvor jeg stiller det - på loftet - så engang imellem vil han op på loftet og kigge på det gamle legetøj og så kommer det *sjovt* nok næsten altid noget ned igen... Jaja sådan fungerer det herhjemme

Det hjælper meget at det er søde børn

Det r da en meget fin ordning. Sådan en slags legetøjsrotation. Herhjemme ved ungerne også godt at det legetøj vi har pakket væk er nede i kælderen. Lige nu er Jacob begyndt at snakke om, at han gerne vil ahve legemaden og konfuret op igen... Synes måske egentlig han er for stor til det, men pyt....

Anmeld

3. november 2010

<3

JulieE skriver:

Det hjælper meget at det er søde børn

Det r da en meget fin ordning. Sådan en slags legetøjsrotation. Herhjemme ved ungerne også godt at det legetøj vi har pakket væk er nede i kælderen. Lige nu er Jacob begyndt at snakke om, at han gerne vil ahve legemaden og konfuret op igen... Synes måske egentlig han er for stor til det, men pyt....

Ej man bliver aldrig rigtig for stor til legetøjsmad og køkken

Og jo synes egentlig også at sådan en rotationsordning fungerer fint. Det fungerer i hvertfald efter hensigten og det er det vigtigste. På et eller andet tidspunkt så regner jeg da også med at Tjalfes legetøj kun skal være på hans værelse... Men det har vist lange udsigter

Anmeld

3. november 2010

JustAnotherName

Hjerteligt tillykke med ham   

Min ældste datter fyldte også lige 3 år hér for godt 5 uger siden.
Så nu vil jeg også læse lidt mere med i dette "Børn 3-6 år" debat-rum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.