Hængevugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. november 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Hvor er den smuk, BM. Jeg ville ønske, jeg havde haft den til Sofie og de andre tøser

Line

Tusind tak Line.

Jeg ville også ønske, at jeg havde orket at sy en, da NM var lille. Jeg havde hele tiden planer om det, men nåede det bare aldrig.

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

dorthemus

birgittemarie skriver:

Tusind tak! Så bare vent til hun bliver stor - så vil hun elske at hygge og gynge i den. Min datter på 3½ har en i sit legehjørne og hygger sig meget med at ligge og kigge i bøger derinde.

Kh Birgitte

Nå ja..det vil jeg lige overveje

Anmeld

3. november 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Tusind tak! Så bare vent til hun bliver stor - så vil hun elske at hygge og gynge i den. Min datter på 3½ har en i sit legehjørne og hygger sig meget med at ligge og kigge i bøger derinde.

Kh Birgitte

Nøj - kan den godt holde til det? Har du så gjort noget andet ved den, eller bruger hun den bare som den er?

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Nøj - kan den godt holde til det? Har du så gjort noget andet ved den, eller bruger hun den bare som den er?

Ork ja. Jeg har fjernet fjederen, for ellers ville hun selvfølgelig ligge og skravle rundt nede på gulvet, men ellers kan den sagtens holde.

Anmeld

3. november 2010

K&S

birgittemarie skriver:

Tusind tak skal du have! Og tak for link-reminderen også. Typisk mig - nu skulle det være i orden.

Kh Birgitte

velbekommen...!

Anmeld

6. november 2010

linemus

Bruger du den forresten til Albert? Han kan vel ikke ligge i den og sove, når han selv kan komme op, vel?

- Line

Anmeld

7. november 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Bruger du den forresten til Albert? Han kan vel ikke ligge i den og sove, når han selv kan komme op, vel?

- Line

Nej, jeg bruger den ikke til ham for tiden. Han vil ikke ligge stille og skal op og kigge hele tiden. Men jeg har tænkt på bare at sænke den så langt ned mod gulvet, at han ikke falder nogen vegne, hvis han bryder ud. Så kunne han måske godt ligge og hygge sig alligevel.

Anmeld

7. november 2010

eliasogmor

birgittemarie skriver:

Jeg vil lige gøre lidt reklame for min nye slyngevugge, som jeg laver i mange forskellige farver og mønstre.

Jeg sælger den på intro-tilbuds pris det næste stykke tid for 850,- med alt udstyr.

http://novasark.dk/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=71

Den skønneste hængevugge til dit lille barn. Lad dit barn føle trygheden ved at ligge omsluttet og bevægeligt, som da det lå i mors mave.

Vuggen kan bruges både dag og nat indtil dit barn selv kan sætte sig op ved ca. 6 måneders alderen. Vuggen er i sær god til urolige, meget tryghedssøgende børn og fungerer lige som en slynge, men giver dig lidt friere hænder og lettere ryg, mens baby sover godt.

Vuggen kan også bruges som gynge, når barnet bliver ældre.

Den medfølgede fjeder er meget sensitiv og aktiveres af baby selv, så vuggen bevæger sig naturligt, hver gang baby rører på sig.

Med i pakken følger desuden liftmadras, to karabinhager til ophæng, samt en karmkrog.

Novas Arks hængevugge er syet i dobbelt bomuld med farverigt mønster på ydersiden og rolige farver på indersiden. Vuggen kan bestilles i flere forskellige designs, som du kan se nærmere på ved at klikke på linket herunder. Har du et særligt ønske, er du også meget velkommen til at skrive og spørge, om det kan lade sig gøre - og det kan det sikkert :-)

http://www.novasark.dk/Haengevugge.html

hvor er den fed men har ingen baby..kun en dreng på knap 3... uhh altså....

Anmeld

8. november 2010

birgittemarie

eliasogmor skriver:

hvor er den fed men har ingen baby..kun en dreng på knap 3... uhh altså....

Tusind tak!

Anmeld

16. november 2010

birgittemarie

Ville lige fortælle jer, at tilbuddet er forlænget og kører til d. 1. december. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.