Hængevugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.698 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. november 2010

birgittemarie

Jeg vil lige gøre lidt reklame for min nye slyngevugge, som jeg laver i mange forskellige farver og mønstre.

Jeg sælger den på intro-tilbuds pris det næste stykke tid for 850,- med alt udstyr.

http://novasark.dk/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=71

Den skønneste hængevugge til dit lille barn. Lad dit barn føle trygheden ved at ligge omsluttet og bevægeligt, som da det lå i mors mave.

Vuggen kan bruges både dag og nat indtil dit barn selv kan sætte sig op ved ca. 6 måneders alderen. Vuggen er i sær god til urolige, meget tryghedssøgende børn og fungerer lige som en slynge, men giver dig lidt friere hænder og lettere ryg, mens baby sover godt.

Vuggen kan også bruges som gynge, når barnet bliver ældre.

Den medfølgede fjeder er meget sensitiv og aktiveres af baby selv, så vuggen bevæger sig naturligt, hver gang baby rører på sig.

Med i pakken følger desuden liftmadras, to karabinhager til ophæng, samt en karmkrog.

Novas Arks hængevugge er syet i dobbelt bomuld med farverigt mønster på ydersiden og rolige farver på indersiden. Vuggen kan bestilles i flere forskellige designs, som du kan se nærmere på ved at klikke på linket herunder. Har du et særligt ønske, er du også meget velkommen til at skrive og spørge, om det kan lade sig gøre - og det kan det sikkert :-)

http://www.novasark.dk/Haengevugge.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Isabella_mor

den er lækker. laver du den selv???

jeg ville gerne have en. men har ikke rigtig nogen steder at hænge den op... øv... når jeg skal have min nr to unge bor jeg forhåbentlig et sted med en have. så skal jeg have en den er jo mega flot og fancy... 

Anmeld

2. november 2010

K&S

Nøj, den er lækker

Du henviser til et link, men det mangler vist?

Katja

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

isabellamor skriver:

den er lækker. laver du den selv???

jeg ville gerne have en. men har ikke rigtig nogen steder at hænge den op... øv... når jeg skal have min nr to unge bor jeg forhåbentlig et sted med en have. så skal jeg have en den er jo mega flot og fancy... 

Tusind tak! Ja, jeg laver den selv.

Du skal da bare hænge den op i loftet eller i en karmkrog, så behøver du ikke vente til storvillaen. Den er faktisk også god, når man ikke har så meget plads, fordi man kan lave en ekstra soveplads til baby, som ikke optager gulvplads. Og så er det også rart at man kan flytte rundt på den med karmkrogen (det er sådan en dippedut, man klemmer sammen om øverste dørkarm og så hænger vuggen der i døråbningen)

Kh Birgitte

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

K&S skriver:

Nøj, den er lækker

Du henviser til et link, men det mangler vist?

Katja

Tusind tak skal du have! Og tak for link-reminderen også. Typisk mig - nu skulle det være i orden.

Kh Birgitte

Anmeld

3. november 2010

Isabella_mor

birgittemarie skriver:

Tusind tak! Ja, jeg laver den selv.

Du skal da bare hænge den op i loftet eller i en karmkrog, så behøver du ikke vente til storvillaen. Den er faktisk også god, når man ikke har så meget plads, fordi man kan lave en ekstra soveplads til baby, som ikke optager gulvplads. Og så er det også rart at man kan flytte rundt på den med karmkrogen (det er sådan en dippedut, man klemmer sammen om øverste dørkarm og så hænger vuggen der i døråbningen)

Kh Birgitte

nu har vi jo en vugge... og vi bruger jo dørene i lejligheden så der er ikke rigrig nogen steder i hytten den kan hænge permanent hvertfald..  og jeg ville da klart helst bruge den udenfor hvis jeg havde en have.. men jeg har altan.. men må ikke hænge noget som helst op derude.. total fesne regler..  

Anmeld

3. november 2010

dorthemus

Nøjjj den er lækker...en skam Runa ikke vil ligge i sådan én

Anmeld

3. november 2010

linemus

Hvor er den smuk, BM. Jeg ville ønske, jeg havde haft den til Sofie og de andre tøser

Line

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

isabellamor skriver:

nu har vi jo en vugge... og vi bruger jo dørene i lejligheden så der er ikke rigrig nogen steder i hytten den kan hænge permanent hvertfald..  og jeg ville da klart helst bruge den udenfor hvis jeg havde en have.. men jeg har altan.. men må ikke hænge noget som helst op derude.. total fesne regler..  

Øv for nogle dumme regler. Håber for dig, du snart får en have så!

Kh Birgitte

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

dorthemus skriver:

Nøjjj den er lækker...en skam Runa ikke vil ligge i sådan én

Tusind tak! Så bare vent til hun bliver stor - så vil hun elske at hygge og gynge i den. Min datter på 3½ har en i sit legehjørne og hygger sig meget med at ligge og kigge i bøger derinde.

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.