Danmark's bedste tennis spiller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

bøgelund

Tulle28 skriver:

Åhhh den kære jantelov.... Hvorfor ikke bare være stolt og glæde os på hendes vegne?

jeg er også meget glad på hendes vegne. syns det er skide flot.. hun er jo dygtig, ellers lå hun ikke nr. 1. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Tulle28

bøgelund1 skriver:

jeg er også meget glad på hendes vegne. syns det er skide flot.. hun er jo dygtig, ellers lå hun ikke nr. 1. 

Præcis 

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

bøgelund1 skriver:

det er også super flot at hun er kommet så langt. og det er stort for hende og Danmark.

Men derfor har jeg stadig den holdning, at hun når det går ned ad bakke, trækker sig. og det er i min verden ikke sportsligt. når man er så dygtig og prof som hende, skal man også kunne tåle lidt modstand.. 

Det er jeg godt nok ikke enig i. Synes nemlig hendes evne til at komme igen er helt uovertruffen for en dansker. Bl.a. den kamp hun er ved at tabe og med krampe og alt muligt alligevel kæmper sig tilbage og vinder.

Jeg er enig i at hun taber nogle mærkelige kampe engang imellem som i Wimbledon, men alt i alt må det jo gå meget godt for hende. Tilskriver det at hun kun er 20 så mon ikke erfaringen kommer til også at bevirke hun kan vinde de kampe. Må altså også være svært med så stort et pres.

Anmeld

3. november 2010

bøgelund

Jetjen skriver:

Det er jeg godt nok ikke enig i. Synes nemlig hendes evne til at komme igen er helt uovertruffen for en dansker. Bl.a. den kamp hun er ved at tabe og med krampe og alt muligt alligevel kæmper sig tilbage og vinder.

Jeg er enig i at hun taber nogle mærkelige kampe engang imellem som i Wimbledon, men alt i alt må det jo gå meget godt for hende. Tilskriver det at hun kun er 20 så mon ikke erfaringen kommer til også at bevirke hun kan vinde de kampe. Må altså også være svært med så stort et pres.

ja, men som jeg skrev tidligere, må hun jo være dygtig, siden hun ligger nr 1. det kan jeg ikke ta fra hende.. 

ang presset kan jeg kun give dig ret. hun er jo den eneste dansker, der har SÅ meget succes lige pt. 

Anmeld

3. november 2010

Mira0911

Håber hun finder frem til det der er det bedste for hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.