Danmark's bedste tennis spiller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Mira0911

Sig mig.... Sagde hun ikke i sommers eller noget der omkring at hun vil til at stoppe sin karriere? 

Synes hun sagde at hun vil til at stoppe, da hun også vil stifte familie osv på et tidspunkt... 

Jeg forstod på det at det vil være sådan NU hun vil stoppe... 

Eller har jeg misset det helt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså Carolinepigen?...

Anmeld

2. november 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MoarJ skriver:

Sig mig.... Sagde hun ikke i sommers eller noget der omkring at hun vil til at stoppe sin karriere? 

Synes hun sagde at hun vil til at stoppe, da hun også vil stifte familie osv på et tidspunkt... 

Jeg mener at have hørt i dag at hun går på et halvt års pause. Indtil trænningen begynder til sommerens kampe. Hun starte med at tage et par uger til kbh- (være sammen med jay ) Og ellers være i Monaco hvor hun bor..

Anmeld

3. november 2010

BabyMus

Jo mener os der var nok snak om et eller andet. MEN kunne dog ikke forestille mig at hun ville stoppe nu, hvor hun ligger på toppen, det ville jo være fuldstændig idiotisk af hende når hun nu er kommet så langt. Men det er også rigtig at hun sagde hun gerne ville ha en familie og ha børn, men tror ikke det var sådan lige nu nu agtigt. Hun har jo ikke engang en kæreste! Men det er rigtigt der var noget snak om noget. (:

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

MoarJ skriver:

Jeg mener nu hun sagde, at hun ikke kunne forestille sig hun blev ved til hun var 30, da hun netop gerne ville stifte familie osv. inden.

Anmeld

3. november 2010

BabyMus

Jetjen skriver:

Jeg mener nu hun sagde, at hun ikke kunne forestille sig hun blev ved til hun var 30, da hun netop gerne ville stifte familie osv. inden.

Ja tror os det var sådan noget i den stil. Det passer nok meget godt. Hun er jo også kun 20 nu så det ville nok være lidt tideligt at stoppe. Men inden hun bliver 30 tror jeg lyder meget rigtigt. (:

Anmeld

3. november 2010

bøgelund

MoarJ skriver:

nu er jeg ikke den største fan af hende, men hun ved da godt at den 1. plads kun er midlertidigt.. 

men skulle ikke undre mig, hvis hun trækker sig. plejer hun jo når hun er ved at tabe.. =/ 

Anmeld

3. november 2010

Jetjen

bøgelund1 skriver:

nu er jeg ikke den største fan af hende, men hun ved da godt at den 1. plads kun er midlertidigt.. 

men skulle ikke undre mig, hvis hun trækker sig. plejer hun jo når hun er ved at tabe.. =/ 

Forstår ikke hvorfor vi ikke kan være stolte af, at vi har en pige på toppen af verdensranglisten. Det er sgu da imponerende at blive nummer 1 i tennis og måske den største danske sportspræstation nogensinde. Så vinder man altså mere end man taber!

Og ja hun er træls at høre på, men er der nu mange sportsfolk der er, når de vælter sig i klicheer.

Anmeld

3. november 2010

bøgelund

Jetjen skriver:

Forstår ikke hvorfor vi ikke kan være stolte af, at vi har en pige på toppen af verdensranglisten. Det er sgu da imponerende at blive nummer 1 i tennis og måske den største danske sportspræstation nogensinde. Så vinder man altså mere end man taber!

Og ja hun er træls at høre på, men er der nu mange sportsfolk der er, når de vælter sig i klicheer.

det er også super flot at hun er kommet så langt. og det er stort for hende og Danmark.

Men derfor har jeg stadig den holdning, at hun når det går ned ad bakke, trækker sig. og det er i min verden ikke sportsligt. når man er så dygtig og prof som hende, skal man også kunne tåle lidt modstand.. 

Anmeld

3. november 2010

Tulle28

bøgelund1 skriver:

Åhhh den kære jantelov.... Hvorfor ikke bare være stolt og glæde os på hendes vegne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.