Ideer til polterabend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Malene76

Anne85 skriver:

Skide gode ideer... Tak

Det var så lidt.. Det er i øvrigt i Jylland alle de oplevelser jeg har skrevet om. Glaskunstneren bor i Lillering ved Århus.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

BabyNilas

Jeg har lige holdt polterarbend for min søster for 14 dage siden.

Vi startede med at spise sammen både drenge og piger, derefter tog vi til Røndbjerg og brugte et par timer i deres wellness afdeling, så spiste vi frokost som min mor havde lavet til os, så indspillede vi en cd sammen med drengene og sluttede aftenen af med spisning sammen med drengene hos min søsters svigerforældre og derefter tog vi ind at bowle.

Jeg havde valgt at det ikke måtte koste mere end 500 kr pr. per og det holdt vi.

Anmeld

19. juni 2012

cb99

[slettet af moderator]

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har lige holdt polterabend for en god veninde. Vi startede ud med fælles morgenmad med drengene, hvorefter vi kørt til silkeborg til et glaspusteri/ butik som ligger i gågaden. Her lavede bruden en julekugle og en flot brevvægt, som blev indgraverede. Kostede 500 kr.

Derefter tog vi på picnik i skoven, hvor vi også holdte en lille foto seance, hvor vi tog billeder til en kalender til hende og kærsten.

Bagefter tog vi i DGI huset i Herning, med hjemmelavet ansigtsmasker og body scrups. 

Tog hjem til en anden veninde og spiste lækkert aftensmad og legede en masse forskellige lege osv. Mega sjov og hyggelig dag, og vi gav 300 kr pr person.

Nu ska vi på lørdag holde polterabend for en anden veninde og dagens program er følgende.

Fælles morgenmad med drengene.

Tur til haunstrup zoo, hvor vi ska ind og fodre dyr og møje ud ( hun kommer fra landet og elsker den slags ) Spise medbragte sandwich.

Vider ud og lave kage kursus ( de ska selv lave deres bryllupskage, så hun ska øve sig ) 

Videre ud i en spejderhytte, hvor vi igen ska mødes med drengene og lave aftensmad på bål ( gamle spejder begge 2 ) og holde Sankt hans aften!!

Hele tur igennem, vil der blive taget masser af billeder, til en kalender og fotobog! Pris igen 300 kr pr pige og 500 kr pr dreng? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.