Ideer til polterabend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.400 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Anne85

Hilfe Så blev jeg lige smidt ud i at skulle arrangere min svigerindes polterabend.
Men jeg er blank for ideer... så kom gerne med en masse fif
Kan kort fortælle at hun er 35, mor til to tvillinger på 9, er social og sundheds assistent men er også uddannet noget make-up-artist/negleteknikker halløj Hende og hendes kommende mand har været sammen i 7 år. De er begge meget sporty. Elsker naturen (tager fx på overlevelses ture med børne osv osv).
Jeg kan lidt fornemme på de andre gæster at det helst ikke skal koste for meget, så hvad søren gør man lige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Ellim

pooldance undervisning for alle damerne : )

Anmeld

2. november 2010

Anne85

Ellim skriver:

pooldance undervisning for alle damerne : )

GOD ide... hmm... du kender vel ikke tilfældigvis til et sted i jylland? Synes kun jeg kan finde noget på sjælland når jeg googler det

Anmeld

2. november 2010

Mira0911

Har næsten lige været til noget polterabend sådan da.. I August måned... 

Vi fik arrangeret at Bruden skulle ind på et glasværksted og puste noget glas.. 

Derefter var vi i Laser Magic (Bruden var halvvejs i graviditeten) 

Spiste i BWF og sluttede aften af med noget bowling... 

Der er meget man kan gøre... 

Evt. Indspille en sang... 

Anmeld

2. november 2010

Anne85

MoarJ skriver:

Har næsten lige været til noget polterabend sådan da.. I August måned... 

Vi fik arrangeret at Bruden skulle ind på et glasværksted og puste noget glas.. 

Derefter var vi i Laser Magic (Bruden var halvvejs i graviditeten) 

Spiste i BWF og sluttede aften af med noget bowling... 

Der er meget man kan gøre... 

Evt. Indspille en sang... 

God ide med det glasværksted. Hvor i landet var det?

Anmeld

2. november 2010

Mira0911

Anne85 skriver:

God ide med det glasværksted. Hvor i landet var det?

Det var i Silkeborg... Mon ikke der er andre byer der har noget glasværksted og også kan lave sådan noget til polterabend... :) 

Anmeld

2. november 2010

FruPudderkvast

Anne85 skriver:

Hilfe Så blev jeg lige smidt ud i at skulle arrangere min svigerindes polterabend.
Men jeg er blank for ideer... så kom gerne med en masse fif
Kan kort fortælle at hun er 35, mor til to tvillinger på 9, er social og sundheds assistent men er også uddannet noget make-up-artist/negleteknikker halløj Hende og hendes kommende mand har været sammen i 7 år. De er begge meget sporty. Elsker naturen (tager fx på overlevelses ture med børne osv osv).
Jeg kan lidt fornemme på de andre gæster at det helst ikke skal koste for meget, så hvad søren gør man lige??

Se her   www.polterabend.dk

Håber det kan hjælpe dig?

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg syns altid at det at være krea sammen og spa, kurbad agtig er fedt

Anmeld

2. november 2010

Malene76

Jeg blev gift i sommers og havde en fantastisk polterabent. Vi var bl.a. ude ved en glaskunstner og lave et fad til mig og det er simpelthen den mest fantastiske gave jeg overhovedet kunne ønske mig. Den blev super flot. Jeg lavede den mideste firkant og mine venner lavede de 12 små finkanter rundt om så det danner et stort fad. Det er et super smukt minde jeg altid vil have. Kan kun anbefales.  Derudover dansede vi salsa, spillede minigolf og jeg fik massage og ordnet fødder. Vi mødtes med drengene om aftenen hjemme hos os og grillede og hyggede og festede videre. Fantastisk dag. Jeg var derudover så heldig at min søde svigerinde havde fået lavet en billedbog til os med alle billederne fra dagen af.

Jeg har også været med til at køre fjernstyrret bil i et kæmpe stor hal med bane i Esbjerg hvor vi kæmpede 5 mod hinanden af gangen. Rigtig sjovt. Den dag var vi også til en karatetime. Jeg har været med til at danse ballet, bruden skulle en lave blomsterbuket, bruden skulle malke en ko og køre traktor, og mange andre sjove ting. Håber det kan bruges til noget.

MVH Malene

Anmeld

2. november 2010

Anne85

Malene76 skriver:

Jeg blev gift i sommers og havde en fantastisk polterabent. Vi var bl.a. ude ved en glaskunstner og lave et fad til mig og det er simpelthen den mest fantastiske gave jeg overhovedet kunne ønske mig. Den blev super flot. Jeg lavede den mideste firkant og mine venner lavede de 12 små finkanter rundt om så det danner et stort fad. Det er et super smukt minde jeg altid vil have. Kan kun anbefales.  Derudover dansede vi salsa, spillede minigolf og jeg fik massage og ordnet fødder. Vi mødtes med drengene om aftenen hjemme hos os og grillede og hyggede og festede videre. Fantastisk dag. Jeg var derudover så heldig at min søde svigerinde havde fået lavet en billedbog til os med alle billederne fra dagen af.

Jeg har også været med til at køre fjernstyrret bil i et kæmpe stor hal med bane i Esbjerg hvor vi kæmpede 5 mod hinanden af gangen. Rigtig sjovt. Den dag var vi også til en karatetime. Jeg har været med til at danse ballet, bruden skulle en lave blomsterbuket, bruden skulle malke en ko og køre traktor, og mange andre sjove ting. Håber det kan bruges til noget.

MVH Malene

Skide gode ideer... Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.