Ved at mistet modet helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Summer

Alexandra skriver:

Hej.

Kan helt sætte mig ind i, hvordan du har det.Har selv haft det sådan i 2 år. 

Jeg må indrømme, at jeg tænkte meget på det hele tiden, især når den ene kollega efter den anden kom og fortalte at de var gravide.

Her i somerferien aftalte jeg med mig selv, at jeg skulle gå op i noget andet... Lagde min kost om, tabte nogle kilo, var enormt træt og ked af mit arbejde.... og vupti så var jeg gravid. Hvad der lige har været den medvirkende årsag kan jeg ikke sige. Jeg kan kun sige, at for mig/os skete det, da vi mindst ventede det.

for at det også snart lykkes for Jer.

Knuz Alexandra

Tak Alexandra

Du har ret i at jeg nok skal prøve at tænke på noget andet, for de 2 gange hvor jeg har været gravid var da jeg ikke tænkte over at vi skulle producere en lille Selvom jeg ikke synes at jeg tænker så meget over det i løbet af måneden så gør jeg det nok ubevist.

Tak for rådet og stort tillykke med at du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Brams

Maria... skriver:

Jeg kan bare snart ikke klare flere måneder hvor min mens ikke kommer.

Jeg bliver så skuffet hver gang den dukker op. Jeg tænker ikke så meget over graviditet før en uge før min mens skal komme, hvor jeg lige så stille begynder at håbe at det snart vil ske (at mens ikke kommer). Jeg siger tit til mig selv at jeg skal tænke på noget andet, men det er altså svært når man i over 1 år har prøvet at blive gravid.

Men hver gang jeg ser nogen med deres børn eller en der er gravid så bliver jeg bare så trist og begynder at tro at det aldrig vil ske for os.

Mange af mine veninder/venner er enten gravide eller lige blevet forældre og jeg er bare så glad på deres vegne, men bliver samtidig så trist inden i.

Jeg føler bare at jeg har ramt bunden lige nu og mistet modet helt, men jeg kan jo ikke gøre andet end bare at fortsætte med at forsøge. Jeg får trods alt min mens hver eneste måned på samme tid så det er da et +.

Havde lige brug for at komme af med lidt frustrationer.

Tak for at du læste med.

Til at starte med får du et stort og så vil jeg sige til dig at du skal ikke give op, men blive ved og kæmpe og du skal tro på det.

Jeg ved hvor hårdt det er, op- og nedture, glæden men samtidig sorgen over at andre bliver gravide osv. osv.

Håber at jeg kan give dig lidt håb, selv om jeg godt ved at det ikke er til meget hjælp lige nu.

Vi har efter at have kæmpet i 12 hårde år og været ved at give op utallige gange, fået verdens dejligste prinsesse og jeg fortryder intet af det jeg måtte igennem for at nå hertil, uanset det har kostet venskaber, penge, blod, sved og mange mange tårer.

Jeg håber så meget at det vil lykkes for dig og jeg

Mange knus Trine

Anmeld

2. november 2010

Summer

Brams skriver:

Til at starte med får du et stort og så vil jeg sige til dig at du skal ikke give op, men blive ved og kæmpe og du skal tro på det.

Jeg ved hvor hårdt det er, op- og nedture, glæden men samtidig sorgen over at andre bliver gravide osv. osv.

Håber at jeg kan give dig lidt håb, selv om jeg godt ved at det ikke er til meget hjælp lige nu.

Vi har efter at have kæmpet i 12 hårde år og været ved at give op utallige gange, fået verdens dejligste prinsesse og jeg fortryder intet af det jeg måtte igennem for at nå hertil, uanset det har kostet venskaber, penge, blod, sved og mange mange tårer.

Mange knus Trine

Tak Trine

Hold da op 12 år, ja så er mit lidt over 1 år jo intet i forhold til.

Flot at du/i kunne blive ved med at bevarer troen i så lang tid, og det må jo have hjulpet eftersom i har fået en dejlig prinsesse

Jeg tror også på at det lykkedes men nogen gange så tvivler jeg desværre, men det er jo normalt når der er noget man brænder så meget for at få.

Men jeg skal bevare troen på at det lykkedes og ikke tænke for meget over det, så sker der nok noget

Anmeld

2. november 2010

Brams

Maria... skriver:

Tak Trine

Hold da op 12 år, ja så er mit lidt over 1 år jo intet i forhold til.

Flot at du/i kunne blive ved med at bevarer troen i så lang tid, og det må jo have hjulpet eftersom i har fået en dejlig prinsesse

Jeg tror også på at det lykkedes men nogen gange så tvivler jeg desværre, men det er jo normalt når der er noget man brænder så meget for at få.

Men jeg skal bevare troen på at det lykkedes og ikke tænke for meget over det, så sker der nok noget

Selvfølgelig er dit 1 år noget, for det er jo det du forholder dig til lige nu og bliver frustreret over og ked af.

Kan sagtens forstå at du tvivler, for det har jeg også gjort mange gange. Jeg hepper på dig og sender dig en masse gode tanker. Du er til enhver til velkommen til at skrive en pb til mig hvis du har brug for at læsse af eller vil spørge om noget. Jeg er ret åben omkring mit eget forløb

Anmeld

2. november 2010

Summer

Brams skriver:

Selvfølgelig er dit 1 år noget, for det er jo det du forholder dig til lige nu og bliver frustreret over og ked af.

Kan sagtens forstå at du tvivler, for det har jeg også gjort mange gange. Jeg hepper på dig og sender dig en masse gode tanker. Du er til enhver til velkommen til at skrive en pb til mig hvis du har brug for at læsse af eller vil spørge om noget. Jeg er ret åben omkring mit eget forløb

Tusind tak Trine det kan være at jeg får brug for det og så vil jeg helt sikkert benytte mig af det rart at høre andres erfaringer og få lidt støtte

Anmeld

3. november 2010

Lambi

kæmpe til dig,...Det er bestemt ikke sjovt at blive ved med at prøve og prøve...vi har prøvet i knap 3 år nu, og har været gravid flere gang i løbet af den tid, men så aborteret igen...

Og nu er alle mine veninder gravide og nogen af dem har født det sidste år...og jeg er såååå glad deres vegne, det er jeg virkelig, men det minder mig bare også om hvad jeg vil og ønsker så inderligt, men ikke kan få..

vi er lige gået igang med hos fertilitetsbehandling, jeg har taget metformin (jeg ahr pco) i over et 1 år, men uden held, så nu forvanter lægen at en æggeløsning skal komme i lødet af 10 dagen, så vi må bare håbe det bedste....

jeg er helt sikker på at det nok skal lykkes for jer, min læge sagde at alt fra 1 månede til 1 år var indenfor det normale...så mon ikke det sker for jer to også snart...

held og lykke med det hele...jeg  for jer....

Anmeld

3. november 2010

Summer

Lambi skriver:

kæmpe til dig,...Det er bestemt ikke sjovt at blive ved med at prøve og prøve...vi har prøvet i knap 3 år nu, og har været gravid flere gang i løbet af den tid, men så aborteret igen...

Og nu er alle mine veninder gravide og nogen af dem har født det sidste år...og jeg er såååå glad deres vegne, det er jeg virkelig, men det minder mig bare også om hvad jeg vil og ønsker så inderligt, men ikke kan få..

vi er lige gået igang med hos fertilitetsbehandling, jeg har taget metformin (jeg ahr pco) i over et 1 år, men uden held, så nu forvanter lægen at en æggeløsning skal komme i lødet af 10 dagen, så vi må bare håbe det bedste....

jeg er helt sikker på at det nok skal lykkes for jer, min læge sagde at alt fra 1 månede til 1 år var indenfor det normale...så mon ikke det sker for jer to også snart...

held og lykke med det hele...jeg  for jer....

Ja det er hårdt når alle omkring en får det man drømmer så meget for selv at få, men man kan ikke lade være med at blvie glad på deres vegne og smatid bliver man enormt ked af det.

Men tak for din du får også lige en tilbage

Jeg for at det lykkedes for jer meget snart så i får det i drømmer om Så jeg ser frem til en god og dejlig opdatering fra dig meget snart

Anmeld

3. november 2010

Lisbeth1985

Brams skriver:

Mange knus Trine

Hej Trine:-)

Nu bliver jeg helt nysgerrig.. Fik i guldklumpen med hjælp eller på naturmåden?

Kram fra Lisbeth

Anmeld

4. november 2010

Brams

Lisbeth1985 skriver:

Hej Trine:-)

Nu bliver jeg helt nysgerrig.. Fik i guldklumpen med hjælp eller på naturmåden?

Kram fra Lisbeth

Efter utallige forsøg med alt lige fra at måle temperatur om morgenen i flere måneder og kalde på manden og sige at "nu er det nu" til IUI, fik vi til sidst IVF som lykkedes i første forsøg.

Vi troede næsten ikke på det, der var kun ét godt æg og det blev til vores lille prinsesse

Anmeld

4. november 2010

Lisbeth1985

Brams skriver:

Efter utallige forsøg med alt lige fra at måle temperatur om morgenen i flere måneder og kalde på manden og sige at "nu er det nu" til IUI, fik vi til sidst IVF som lykkedes i første forsøg.

Vi troede næsten ikke på det, der var kun ét godt æg og det blev til vores lille prinsesse

Ihh, hvor fantastisk Min mand og jeg skal igang med IVF lige om lidt, så det var lige sådan en solstrålehistorie, jeg havde brug for at høre! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.