Ved at mistet modet helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Summer

Jeg kan bare snart ikke klare flere måneder hvor min mens ikke kommer.

Jeg bliver så skuffet hver gang den dukker op. Jeg tænker ikke så meget over graviditet før en uge før min mens skal komme, hvor jeg lige så stille begynder at håbe at det snart vil ske (at mens ikke kommer). Jeg siger tit til mig selv at jeg skal tænke på noget andet, men det er altså svært når man i over 1 år har prøvet at blive gravid.

Men hver gang jeg ser nogen med deres børn eller en der er gravid så bliver jeg bare så trist og begynder at tro at det aldrig vil ske for os.

Mange af mine veninder/venner er enten gravide eller lige blevet forældre og jeg er bare så glad på deres vegne, men bliver samtidig så trist inden i.

Jeg føler bare at jeg har ramt bunden lige nu og mistet modet helt, men jeg kan jo ikke gøre andet end bare at fortsætte med at forsøge. Jeg får trods alt min mens hver eneste måned på samme tid så det er da et +.

Havde lige brug for at komme af med lidt frustrationer.

Tak for at du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

CamillaValby

Maria... skriver:

Jeg kan bare snart ikke klare flere måneder hvor min mens kommer.

Jeg bliver så skuffet hver gang den dukker op. Jeg tænker ikke så meget over graviditet før en uge før min mens skal komme, hvor jeg lige så stille begynder at håbe at det snart vil ske (at mens ikke kommer). Jeg siger tit til mig selv at jeg skal tænke på noget andet, men det er altså svært når man i over 1 år har prøvet at blive gravid.

Men hver gang jeg ser nogen med deres børn eller en der er gravid så bliver jeg bare så trist og begynder at tro at det aldrig vil ske for os.

Mange af mine veninder/venner er enten gravide eller lige blevet forældre og jeg er bare så glad på deres vegne, men bliver samtidig så trist inden i.

Jeg føler bare at jeg har ramt bunden lige nu og mistet modet helt, men jeg kan jo ikke gøre andet end bare at fortsætte med at forsøge. Jeg får trods alt min mens hver eneste måned på samme tid så det er da et +.

Havde lige brug for at komme af med lidt frustrationer.

Tak for at du læste med.

Jeg vil ikke gå ud af dit indlæg uden at have lagt en lille note til dig

Til at starte med får du et

Jeg ved præcis hvordan du har det vi har prøvet i 2½ år, og er nu i behandling.

Der er desværre ikke en kur eller ord der kan hjælpe dig. Men måske du ville have godt af at holde et par måneders pause, for at komme til at tænke på noget andet.

Har i snakket med lægen evt. for at komme til udredning, hvor i begge kan blive tjekket?

Anmeld

2. november 2010

Summer

CamillaValby skriver:

Jeg vil ikke gå ud af dit indlæg uden at have lagt en lille note til dig

Til at starte med får du et

Jeg ved præcis hvordan du har det vi har prøvet i 2½ år, og er nu i behandling.

Der er desværre ikke en kur eller ord der kan hjælpe dig. Men måske du ville have godt af at holde et par måneders pause, for at komme til at tænke på noget andet.

Har i snakket med lægen evt. for at komme til udredning, hvor i begge kan blive tjekket?

Tak Camilla

Vi har talt om at hvis der ikke er sket noget til januar så henvender vi os til lægen.

Men du har ret i at der ikke  er meget man kan gøre, men man bliver bare så frustreret når det ikke lige går som man gerne vil have det.

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Maria... skriver:

Tak Camilla

Vi har talt om at hvis der ikke er sket noget til januar så henvender vi os til lægen.

Men du har ret i at der ikke  er meget man kan gøre, men man bliver bare så frustreret når det ikke lige går som man gerne vil have det.

Åhh jeg kender de følelser, tanker mm. Det lyder måske dumt men man lærer faktisk med tiden at leve med det.

Jeg har det dog stadig svært den 1-2 dag, også er jeg oven på igen.

Det er godt at have noget at stræbe sig efter, fx med hensyn til lægen. I mange tilfælde fejler hverken manden eller kvinden noget.

Det gør vi heller ikke. Hvis i har mulighed for det så tag på en forlænget weekend, få slappet af og bare nydt hinanden.

Anmeld

2. november 2010

Ellim

Øv - kan godt forstå at du syntes det er svært at holde humøret højt, nå alle veninderne får el er gravide.. I know! 

Men det skal nok blive din tur, det er jeg helt sikker på.. Og  at det er lige om lidt!! 

Og du får selvf. også lige et  af mig!!

Anmeld

2. november 2010

Summer

CamillaValby skriver:

Åhh jeg kender de følelser, tanker mm. Det lyder måske dumt men man lærer faktisk med tiden at leve med det.

Jeg har det dog stadig svært den 1-2 dag, også er jeg oven på igen.

Det er godt at have noget at stræbe sig efter, fx med hensyn til lægen. I mange tilfælde fejler hverken manden eller kvinden noget.

Det gør vi heller ikke. Hvis i har mulighed for det så tag på en forlænget weekend, få slappet af og bare nydt hinanden.

Ja der sker heldigvis en masse fortiden så jeg håber at det hjælper og så er min mand god til at forkæle og nusse om mig

Men jeg er da også sikker på at det nok skal lykkedes igen, har været gravid 2 gange men har desværre mistet så håber at det snart sker igen.

Tak for dit gode råd vil helt sikkert se om jeg ikke kan lokke min mand afsted på et weekend ophold

Anmeld

2. november 2010

Summer

Ellim skriver:

Øv - kan godt forstå at du syntes det er svært at holde humøret højt, nå alle veninderne får el er gravide.. I know! 

Men det skal nok blive din tur, det er jeg helt sikker på.. Og  at det er lige om lidt!! 

Og du får selvf. også lige et  af mig!!

Tak Ellim jeg håber og tror også at det lykkedes selv om det til tider er svært at tro på.

for at det også snart sker for dig

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Maria... skriver:

Ja der sker heldigvis en masse fortiden så jeg håber at det hjælper og så er min mand god til at forkæle og nusse om mig

Men jeg er da også sikker på at det nok skal lykkedes igen, har været gravid 2 gange men har desværre mistet så håber at det snart sker igen.

Tak for dit gode råd vil helt sikkert se om jeg ikke kan lokke min mand afsted på et weekend ophold

Det var godt Der er ikke noget bedre end de mænd ihh altså

Hvis der er noget så skriver du bare til mig.

Også jeg fingre for at du MEGET snart får de to dejlige streger

Anmeld

2. november 2010

Summer

CamillaValby skriver:

Det var godt Der er ikke noget bedre end de mænd ihh altså

Hvis der er noget så skriver du bare til mig.

Også jeg fingre for at du MEGET snart får de to dejlige streger

Ja de mænd er nu dejlige

Tak Camilla.

for at du også får æren af at være gravid

Anmeld

2. november 2010

Alexandra

Hej.

Kan helt sætte mig ind i, hvordan du har det.Har selv haft det sådan i 2 år. 

Jeg må indrømme, at jeg tænkte meget på det hele tiden, især når den ene kollega efter den anden kom og fortalte at de var gravide.

Her i somerferien aftalte jeg med mig selv, at jeg skulle gå op i noget andet... Lagde min kost om, tabte nogle kilo, var enormt træt og ked af mit arbejde.... og vupti så var jeg gravid. Hvad der lige har været den medvirkende årsag kan jeg ikke sige. Jeg kan kun sige, at for mig/os skete det, da vi mindst ventede det.

for at det også snart lykkes for Jer.

Knuz Alexandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.