3 mdrs vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Sofia24

Mette. skriver:

Sådan var det også her. Emilie tog det heldigvis pænere da det var 5 mdr. vaccine.

Men, så længe i tilbyder mad og han tager lidt en gang imellem er det jo også fint. God bedring med det lille pus, jeg er sikker på han er frisk igen imorgen tidlig.

Tak! Og tak for svar, det er rart at vide der er nogle som har prøvet det samme...

Han pylre og brokker/græder stadig og er meget varm!! Han kan slet ikke få ro til at sove  Åhh man er så bekymret når det er ens lille guldklump  

Ringer man til læge hvis temperaturen bliver meget høj? Altså selvom vi ved det skyldes vaccinen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

ESV

Emilie skreg som en stukket gris i 6 timer, ville intet spise og intet drikke, faldt så endelig i søvn efter de ca 6 timer og stod op dagen efter og var stort set frisk!! Hun havde også høj feber..

Anmeld

2. november 2010

Sofia24

ESV skriver:

Emilie skreg som en stukket gris i 6 timer, ville intet spise og intet drikke, faldt så endelig i søvn efter de ca 6 timer og stod op dagen efter og var stort set frisk!! Hun havde også høj feber..

Tak for svar  Silas spiser nu - heldigvis!

Han har ellers skreget/grædt siden 17.30...

Anmeld

2. november 2010

ESV

Sofia24 skriver:

Tak for svar  Silas spiser nu - heldigvis!

Han har ellers skreget/grædt siden 17.30...

Åh og det er bare SÅ hårdt for man kan jo intet stille op.

Prøv evt at snak med din læge om af få 5 md. vaccinen delt over af 2 omgange, vi fik af vide at nogle børn reagerer på kombinationen af de to vacciner og Emilie havde ingen reaktion overhovedet da vi delte dem op..

Anmeld

2. november 2010

Mette.

Sofia24 skriver:

Tak! Og tak for svar, det er rart at vide der er nogle som har prøvet det samme...

Han pylre og brokker/græder stadig og er meget varm!! Han kan slet ikke få ro til at sove  Åhh man er så bekymret når det er ens lille guldklump  

Ringer man til læge hvis temperaturen bliver meget høj? Altså selvom vi ved det skyldes vaccinen??

Man skal selvfølgelig gøre det man føler sig tryg ved. Men som udgangspunkt kan man ikke sådan sætte for højt på, som jeg ved med hensyn til vaccine hvertfald. Den kan sagtens bliver 40 +, uden det behøver at være alarmerede - så længe den falder indenfor et døgn.

Men altså - du skal selvfølgelig hellere ringe en gang for meget, så i føler jer trygge. Tag eventuelt hans temperatur - de føles ofte varmere end feberen egentligt er. Kog eventuelt vand og giv ham lidt i en sutteflaske eller kop lidt afkølet og ellers fortsæt med at tilbyd ham mad. Emilie sov faktisk stort set ikke hele natten, så det er altså normalt de er meget pyldrede, selvom det er rigtig ubehageligt at stå som forældre og se sin lille guldklump have det skidt.

Anmeld

2. november 2010

Nalle

Sofia24 skriver:

Hej Piger!

Ville gerne høre hvordan Jeres små reagerede på 3 mdrs vaccinationen - altså i det efterfølgende døgn og måske længere...

Vi var ved lægen i dag kl 9.30 og her ud sent på eftermiddagen er vores dreng blevet ked og varm (37,7) her for 10 min siden... Er det normalt og hvor længe kan jeg forvente det varer??

Det er så hårdt når han er ked af det!

Sofia

Min datter reagerede ikke på det.
Min søn fik 39,5 i feber, men den var væk igen dagen efter

Anmeld

2. november 2010

Sofia24

ESV skriver:

Åh og det er bare SÅ hårdt for man kan jo intet stille op.

Prøv evt at snak med din læge om af få 5 md. vaccinen delt over af 2 omgange, vi fik af vide at nogle børn reagerer på kombinationen af de to vacciner og Emilie havde ingen reaktion overhovedet da vi delte dem op..

nå ja det var da et tip der ville noget....  det vil jeghelt klart snakke med lægen om... tak

Anmeld

2. november 2010

K&S

Sofia24 skriver:

Anton blev vaccineret i går - jeg fik at vide, at så længe man kan få kontakt til barnet, så er feber helt normal - ellers anbefalede hun mig at ringe til vagtlægen

Anton var meget ked af det, pylret og kunne slet ikke finde ro til at sove i går, han ville bare være på skødet eller på armen af mig - han er stadig en smule mor-syg i dag og har heller ikke rigtig ville sove i dag, så vi  for en bedre dag i morgen

Anmeld

3. november 2010

Sofia24

K&S skriver:

Anton blev vaccineret i går - jeg fik at vide, at så længe man kan få kontakt til barnet, så er feber helt normal - ellers anbefalede hun mig at ringe til vagtlægen

Anton var meget ked af det, pylret og kunne slet ikke finde ro til at sove i går, han ville bare være på skødet eller på armen af mig - han er stadig en smule mor-syg i dag og har heller ikke rigtig ville sove i dag, så vi  for en bedre dag i morgen

Jeg har godt nok også en pylre-dreng i dag... Men appetiten fejler ikke noget! Han har stadig en smule feber, men ikke som i går!

Har I en bedre dag i dag så?

Kram Sofia

Anmeld

3. november 2010

K&S

Sofia24 skriver:

Jeg har godt nok også en pylre-dreng i dag... Men appetiten fejler ikke noget! Han har stadig en smule feber, men ikke som i går!

Har I en bedre dag i dag så?

Kram Sofia

Hejsa

Appettiten har bestemt heller ikke fejlet noget herhjemme - næsten tværtimod

Anton sov fra klokken 21.30 i går aftes til klokken 09.00 i morges - kun afbrudt af 1 flaske - så han har været MEGA træt - han sover også igen nu ude i barnevognen 

Hvad med hos jer?

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.