3 mdrs vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Sofia24

Hej Piger!

Ville gerne høre hvordan Jeres små reagerede på 3 mdrs vaccinationen - altså i det efterfølgende døgn og måske længere...

Vi var ved lægen i dag kl 9.30 og her ud sent på eftermiddagen er vores dreng blevet ked og varm (37,7) her for 10 min siden... Er det normalt og hvor længe kan jeg forvente det varer??

Det er så hårdt når han er ked af det!

Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

lucas<3

min skal i morgen.. så kigger lige med..

er nervøs for han skal stikkes. hader nåle..

Anmeld

2. november 2010

Risen

jeps det var rigtigt slemt. Hele dagen/aftenen/natten.. Først næste dag var kun ikke ked af det mere.  Hun sov  meget og spise meget lidt.

Anmeld

2. november 2010

Sofia24

Risen skriver:

jeps det var rigtigt slemt. Hele dagen/aftenen/natten.. Først næste dag var kun ikke ked af det mere.  Hun sov  meget og spise meget lidt.

Fik din også feber??

Så har vi nok en lang aften/nat foran os  

Anmeld

2. november 2010

Jibbe

Frej var en smule varm om eftermiddagen/aftenen og pylret. Men næste morgen var det væk :-)

Anmeld

2. november 2010

Risen

Sofia24 skriver:

Fik din også feber??

Så har vi nok en lang aften/nat foran os  

Ja  Det er ikke spor sjovt, men måske I er heldige og det ikke varer så længe. Ved at det var meget forskelligt i min mødregruppe hvordan børnene reagerede. 

Anmeld

2. november 2010

NinaNymannMadsen

da asta fik sin 3 mdrs vaccine blev hun meget pyller, sov hele tiden, ville ikk rigtig ha bryst, drak dog lidt vand. hun havde feber resten af dagen og det var så det.

det er til at komme over

Anmeld

2. november 2010

Mette.

Sofia24 skriver:

Hej Piger!

Ville gerne høre hvordan Jeres små reagerede på 3 mdrs vaccinationen - altså i det efterfølgende døgn og måske længere...

Vi var ved lægen i dag kl 9.30 og her ud sent på eftermiddagen er vores dreng blevet ked og varm (37,7) her for 10 min siden... Er det normalt og hvor længe kan jeg forvente det varer??

Det er så hårdt når han er ked af det!

Sofia

Min datter fik 38,5 i feber, var en smule pyldret og sov helst i mine arme. Det var dog væk dagen efter om morgenen, så bare rolig, det er helt normalt som han reagere. Bare husk at tilbyde væske ofte, så han har muligheden.

Anmeld

2. november 2010

Sofia24

Mette. skriver:

Min datter fik 38,5 i feber, var en smule pyldret og sov helst i mine arme. Det var dog væk dagen efter om morgenen, så bare rolig, det er helt normalt som han reagere. Bare husk at tilbyde væske ofte, så han har muligheden.

Lige nu skriger han i sin fars arme

Vi har tilbudt mad flere gange, men han vil ikke...

Anmeld

2. november 2010

Mette.

Sofia24 skriver:

Lige nu skriger han i sin fars arme

Vi har tilbudt mad flere gange, men han vil ikke...

Sådan var det også her. Emilie tog det heldigvis pænere da det var 5 mdr. vaccine.

Men, så længe i tilbyder mad og han tager lidt en gang imellem er det jo også fint. God bedring med det lille pus, jeg er sikker på han er frisk igen imorgen tidlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.