Sådan ser man ud når man.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Aaaaaaawww

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahaha, ihh hvor ser det hyggeligt ud

Ps. Du mener knap 4 mdr

Har regnet mig frem til at de blev 18 uger i går... Og det må jo være 4,5 måneder

Anmeld

2. november 2010

Faith

Drømmer skriver:

Ihh hvor er de skønne Mia

Så store de bliver altså. tænk at de allerede er begyndt på grød

Det er kun sådan lidt på prøve.... Skal lige se hvordan deres maver reagerer på det.

Anmeld

2. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Har regnet mig frem til at de blev 18 uger i går... Og det må jo være 4,5 måneder

Nååårh, du har talt i uger

Jeg tror nok man tæller i måneder, i forhold til mad og sådan - det mindes jeg min sundhedsplejerske har fortalt mig, men skidt pyt med det - skønne ser de ihvert fald ud

Frederikke fik kartoffel + blomkål for første gang for 14 dage siden. Det gik også rigtig fint.... her til aften smagte hun så for 2 gang - og hun fik dælme spist en hel kartoffel (selvf most) - vildt! er spændt på hvad mavsen siger til det imorgen evt.

Anmeld

2. november 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Det er kun sådan lidt på prøve.... Skal lige se hvordan deres maver reagerer på det.

Ja det er nok bedst at starte lige så stille ud.

krydser fingre for at de reagere fint på det.

(Der har aldrig været så meget gang i maven hos MArcus som efter han startede på grød)

Anmeld

2. november 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nååårh, du har talt i uger

Jeg tror nok man tæller i måneder, i forhold til mad og sådan - det mindes jeg min sundhedsplejerske har fortalt mig, men skidt pyt med det - skønne ser de ihvert fald ud

Frederikke fik kartoffel + blomkål for første gang for 14 dage siden. Det gik også rigtig fint.... her til aften smagte hun så for 2 gang - og hun fik dælme spist en hel kartoffel (selvf most) - vildt! er spændt på hvad mavsen siger til det imorgen evt.

Nåh ja hvis det er måneder så er de jo reelt kun 4 måneder og et par dage

Hun er en superpige hende Frederikke!

Anmeld

2. november 2010

Faith

Drømmer skriver:

Ja det er nok bedst at starte lige så stille ud.

krydser fingre for at de reagere fint på det.

(Der har aldrig været så meget gang i maven hos MArcus som efter han startede på grød)

I dag er det igen 5 dage siden mikkel har haft afføring. Han får op til 12 ml laktulose om dagen og der sker bare nul og nix! Er rigtig bekymret. Men lægen siger at vi ikke må gi de der mikrolax (op bagi), for så vænner tarmen sig til det, og så kan han slet ikke komme af med noget. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre!

Anmeld

2. november 2010

Maja88

smillaluna skriver:

I dag er det igen 5 dage siden mikkel har haft afføring. Han får op til 12 ml laktulose om dagen og der sker bare nul og nix! Er rigtig bekymret. Men lægen siger at vi ikke må gi de der mikrolax (op bagi), for så vænner tarmen sig til det, og så kan han slet ikke komme af med noget. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre!

altså nu har jeg jo ikke børn endnu jo vel- men har 4 niecer og har arbejdet i vuggestue...

afkogt vand med RØR sukker.. det har hjulpet mine små niecer..

Anmeld

2. november 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Ej hvor er det altså synd for ham... Stakkels dreng

Har du prøvet at give lidt sveskegrød (synes jeg du nævnte på et tidspunkt at du ville)

Håber godt nok snart der kommer gang i de små mavser.

(Er Emil faldet i søvnb )

Anmeld

2. november 2010

Faith

Maja88 skriver:

altså nu har jeg jo ikke børn endnu jo vel- men har 4 niecer og har arbejdet i vuggestue...

afkogt vand med RØR sukker.. det har hjulpet mine små niecer..

Tak for tippet, det vil vi prøve.... Vi vil gøre ALT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.