Sådan ser man ud når man.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Lone Jakobsen

nej hvor stort de ser da ud til at nyde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Faith

Maja88 skriver:

hehe velbekomme...

men de er altså alt for kære... lige nu er jeg lidt misundelig på dig... over der kun er 1 i min mave og du har 2

Vi er selvfølgelig ovenud lykkelige for vores drenge og osse da vi fandt ud af at der var 2..... Men det har ikke været en nem graviditet. Fra uge 26 gik det bare ned af bakke og jeg blev indlagt i Skejby med veer i 26+4 og lå der en uge og blomstrede.

De blev jo så født i 33+3 og vi var indlagt med dem i 20 dage hvor de lærte at spise osv.

Men nu er det jo helt fantastisk at have 2 sunde og dejlige drenge og alt besværet værd

Anmeld

2. november 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Vi er selvfølgelig ovenud lykkelige for vores drenge og osse da vi fandt ud af at der var 2..... Men det har ikke været en nem graviditet. Fra uge 26 gik det bare ned af bakke og jeg blev indlagt i Skejby med veer i 26+4 og lå der en uge og blomstrede.

De blev jo så født i 33+3 og vi var indlagt med dem i 20 dage hvor de lærte at spise osv.

Men nu er det jo helt fantastisk at have 2 sunde og dejlige drenge og alt besværet værd

årgh det var da godt de ventede lidt med at komme ud....

og ja du har jo så stadig lidt problemer med dem eller har jeg forstået forkert???

men de skal nok vokse sig større og sundere..

Anmeld

2. november 2010

Faith

lisesp83 skriver:

Syns de ser umådelig skønne ud.

Æblekinder!! Tro mig, det har min datter. Hehe Elsker det

Og det der med opkastningsepisoder, går hurtigt over.

Igår fik min datter broccoli for første gang, du kan tro hun elskede det, men samtidig lavede hun de sjoveste ansigter.

Ja det er de sjoveste ansigter de kan lave. Men det forstår man jo egentlig osse godt når man tænker på at de KUN har været vant til mælk, og så pludselig får de stukket en skefuld grød i munden

Anmeld

2. november 2010

Faith

Maja88 skriver:

årgh det var da godt de ventede lidt med at komme ud....

og ja du har jo så stadig lidt problemer med dem eller har jeg forstået forkert???

men de skal nok vokse sig større og sundere..

Jo Emil har et hul i hjertet som måske skal opereres i Skejby.... Og så skal de begge to opereres forneden når de er 6 måneder gamle, fordi deres urinrør ikke peger den vej de skal. Lidt svært at forklare

Anmeld

2. november 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Jo Emil har et hul i hjertet som måske skal opereres i Skejby.... Og så skal de begge to opereres forneden når de er 6 måneder gamle, fordi deres urinrør ikke peger den vej de skal. Lidt svært at forklare

tror godt jeg ved hva du mener... arbejder på døgninst. når jeg ikke er gravid og der har vi en hvis urinrør peger op ad... så tror jeg er med.

men det skal nok gå med deres op... selvom man ikke er glad for at de skal i narkose så er lægerne i dag jo bare så dygtige- heldigvis

Anmeld

2. november 2010

FruEllingsen

Ihh hvor er de skønne Mia

Så store de bliver altså. tænk at de allerede er begyndt på grød

Anmeld

2. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hahaha, ihh hvor ser det hyggeligt ud

Ps. Du mener knap 4 mdr

Anmeld

2. november 2010

Vidunderligeunger

den med kinderne kan jeg godt være med på

men dejlige billeder, de er bare skønne dine drenge !!

Anmeld

2. november 2010

Mira0911

Hvor er de kære.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.